شفر: 90 دقیقه جنگیدیم/نباید به داوری اعتراض کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت:ما 90 دقیقه جنگیدیم و باید بگویم بازی راحتی نبود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ وینفرد شفر در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: به تیمم تبریک می گویم. ما 90 دقیقه جنگیدیم و باید بگویم بازی راحتی نبود. حریفمان بازی بلند را در دستور کار داشت. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم و گلر آنها هم روز خوبی داشت. من راجع به داور در کنفرانس‌ها صحبت نکرده‌ام.

شفر بیان کرد: داوری شغل راحتی نیست وخیلی وقت‌ها می‌شود که روز خوب یا بد داشته باشید. فکر می‌کنم امروز، روز خوبی برای داور نبود.

او در مورد داوری بازی بیان کرد:خطایی که روی اسماعیلی شد و داور خطا نگرفت، همان توپ برگشت و به گل تبدیل شد. ما قطعا بر می‌گردیم چون قدرتمندیم. تیم ما با شخصیت است و روحیه خوبی دارد. ما یک ریکاوری می‌کنیم و دوباره بر می گردیم. بیشتر از این راجع به داوری صحبت نمی‌کنم.ما اواخر بازی سه چهار موقعیت گل داشتیم و می‌شد گل دوم را بزنیم. شاید برخی‌ها پنالتی ذوب آهن را تایید کنند. من بیشتر از این صحبت نمی‌کنم.

شفر درباره شکستن صندلی های ورزشگاه توضیح داد:این کار خوبی نیست. نمی‌خواهم بیرون از زمین چیزی باشد. این برای فوتبال خوب نیست و امیدوارم این دفعه آخر باشد. در بازی قبلی هم یک سری سنگ های بزرگ سمت ما پرتاب کردند. باید با همه هواداران صحبت شود و یک فرهنگ سازی درست انجام شود.

او درباره اینکه از بازیکنان تیمش خواسته تا به داور اعتراض نکنند افزود:نباید به داوری اعتراض کنیم.کسی نباید در طول بازی به داور معترض باشد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و می جنگیم و داور هم کار خودش را می‌کند.

سرمربی استقلال درباره گل دوم ذوب آهن گفت : گل دوم ربطی به داور نداشت اما داور قبل از این صحنه خطای اسماعیلی را نگرفت و همان توپ در ادامه وارد دروازه ما شد.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از بازی استقلال و ذوب آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار