برنامه‌های معرفت افزایی اساتید لرستانی در ۵ محور

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اجرای برنامه‌های معرفت افزایی اساتید این دانشگاه در ۵ محور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام مهدی مرادیان  مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران رویش‌های بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه اساتید به عنوان خواص جامعه تکالیفی نسبت به انقلاب دارند، تصریح کرد: باید بتوانیم اهداف و آرمان‌های انقلاب را پیش ببریم.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تاکید بر اینکه دانشگاه علوم پزشکی و دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یکی از اهداف بزرگش ارتقای سطح معرفتی اساتید است، افزود: در این راستا برنامه‌های مدونی از طرف وزارت بهداشت و در استان تدارک دیده شده است.

حجت الاسلام مرادیان یادآور شد: معرفت افزایی اساتید دانشگاه در ۵ محور یکی از این برنامه‌ها است، هر محور نیز دارای ۴ سطح است و در هر سطح ۱۶ ساعت آموزش پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه فضای دانشگاه و بدنه دانشگاه یک بدنه متدین و افرادی انقلابی هستند، ادامه داد: رئیس دانشگاه هم بسیار همراه هستند و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه نیز تعامل خوبی دارند و اهداف و برنامه‌ها خوب پیش می‌رود.

انتهای پیام/م

اجرای برنامه‌های معرفت افزایی اساتید لرستانی در ۵ محور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.