هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال؛

پایان دور مقدماتی با برگزاری 6 مسابقه / چهره هشت تیم مشخص شد

هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر والیبال برگزار شد و چهره هشت تیم برای صعود به پلی آف مشخص شد.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال این هفته در چارچوب هفته بیست و دوم که هفته پایانی دور مقدماتی بود پیگیری شد و هشت تیم راهی پلی آف شدند.

در تهران و در سالن فدارسیون تیم شمس مقابل رعد پدافند با حساب 3 بر 2 تن به شکست داد. باختی که برای تیم شمس به قیمت از دست رفتن پلی آف تمام شد.

تیم بانک سرمایه در خانه والیبال به مصاف تیم ساری 21 رفت و در این مسابقه موفق شد با حساب 3 بر صفر به پیروزی دست پیدا کند. ساری 21 که در طول فصل نتایج خوبی کسب نکرده بود در این بازی نیز تن به شکست داد تا لیگ را با باخت تمام کند. بانک سرمایه نیز با پیروزی در این دیدار مسابقات را با برد تمام کرد.

در آمل تیم کاله این شهر پذیرای پیکان تهران بود. تیم والیبال پیکان در این مسابقه مقابل کاله آمل تن به شکست 3 بر صفر داد تا روند باخت های این تیم ادامه پیدا کند. کاله با این برد در مرحله پلی آف حریف تیم شهرداری تبریز شد. کاله در سه ست به نتایج 25 بر 19 ، 25 بر 22 و 25 بر 19 تیم پیکان را مغلوب کرد.

شهرداری ارومیه در خانه پذیرای تیم سایپا تهران بود. ارومیه‌‌ای‌ها در این مسابقه 3 بر یک موفق به شکست نارنجی‌پوشان پایتخت شدند. در آخرین مسابقه نیز هاوش گنبد با حساب 3 بر صفر موفق شد تیم خاتم اردکان را شکست دهد و هشتمین سهمیه پلی آف را از آن خود کرد. 

**نتایج کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


شمس 2 – رعد پدافند کاشان 3

بانک سرمایه 3 – ساری ۲۱ صفر

کاله مازندران 3 – پیکان تهران صفر

شهرداری ارومیه 3 – سایپا تهران یک

شهرداری ورامین 3 – شهرداری تبریز یک

هاوش گنبد 3 – خاتم اردکان صفر


انتهای پیام/


در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال چه گذشت؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار