کشف بیش از ۱۷ هزار آمپول قاچاق از پژو بدون پلاک

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: از خواهر و برادر قاچاقچی که سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ بدون پلاک بودند، ۱۷ هزار و ۹۸۸ عدد آمپول خارجی کشف شد.

کشف بیش از 17 هزار آمپول از پژو بدون پلاکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا هنگام گشت زنی در محور فرعی روستای حسن قشلاق به روستای خوشاب، به یک دستگاه پژو 405 مشکی رنگ فاقد پلاک مشکوک شدند.

وی گفت: ماموران بلافاصله خودرو را توقیف کرده و در بررسی های اولیه مشخص می شود که راننده به همراه خواهرش که ساکن یکی از استان های هم‌جوار است قصد داشتند محموله داروی قاچاق را از استان کردستان به مرکز کشور منتقل کنند.

رئیس پلیس استان همدان خاطرنشان کرد: خودرو به همراه متهمان برای بررسی و تحقیقات به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل می شود که در بازرسی از این وسیله نقلیه 17 هزار و 988 عدد آمپول ویتامین B2فاقد مجوز به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال به همراه یک عدد پلاک خودرو کشف و متهمان به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کامرانی صالح با اعلام اینکه در سالجاری بیش از یک هزار و 500 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف و ضبط شده است، یادآور شد: در 24 ساعت گذشته بیش از 7 میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف شد.

وی گفت: ماموران در 48 ساعت گذشته از 5 دستگاه خودرو که از این تعداد دو دستگاه کامیون لوازم خانگی و ظروف چینی و شیشه ای، یک دستگاه تانکر حمل سوخت بیش از 20 هزارلیتر نفت سفید و دو دستگاه خودرو دیگر هم اقدام به جابجایی کالای قاچاق از نوع پوشاک می کردند، این میزان کالای قاچاق را کشف کردند.

فرمانده ارشد پلیس استان خاطرنشان کرد: در این زمینه 5 نفر دستگیر و به همراه خودروهای توقیفی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ د

آمپول های خارجی از خواهر و برادر قاچاقچی کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.