بهره برداری مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی نهاوند

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان از بهره برداری مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه منطقه خزل این شهرستان خبر داد.

بهره برداری مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فرزاد تیموری مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان بیان کرد:این مدرسه در زمینی با مساحت 2 هزار و 83 متر مربع و با زیربنای 583  متر مربع ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه با اعتبار  600 میلیون تومان در سال 1395 کلنگ‌زنی شده بود که دهه فجر امسال به افتتاح رسید، افزود: همزمان با ایام‌الله دهه فجر 24 پروژه توسط نوسازی مدارس همدان کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان افزود: برای احداث این مدرسه 50 درصد از اعتبارات بنیاد برکت و 50 درصد از اعتبارات اداره نوسازی و تخریب مدارس استان همدان هزینه شده است.

تیموری با اشاره به اینکه در سال 95 نسبت به 94 رشد 57 درصدی اعتبارات عمرانی را شاهد هستیم،افزود: در سال 96 اعتبار عمرانی به 50 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی تصریح کرد:پروژه‌های همچون مدرسه 6 کلاسه اخوان در ناحیه یک از اعتبار ملی و خیری در سال 97 تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شود.

مدیرکل تعمیر، تجهیز و نوسازی مدارس استان تاکید کرد: مدرسه موسی‌خانی با 17 کلاس درس در شهرک شهید بهشتی، مدرسه خیری دخترانه شهرک ولیعصر(عج) با 17 کلاس درس را می‌توان از جمله پروژه‌های سال جاری دانست.

انتهای پیام/ب

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه ابتدایی نهاوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.