ویژه تهیه‌کنندگان و سینماگران؛

فیلم‌های جشنواره فجر در کانون نمایش داده می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر، میزبان سینماگرانی است که به تماشای روزانه‌ فیلم‌های بخش سودای سیمرغ می‌نشینند.

فیلم‌های جشنواره فجر در کانون نمایش داده می‌شودبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالن‌های شهید بهنام محمدی و غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون، تا 22 بهمن 1396 در چهار سانس به اکران فیلم‌های سینمایی سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر می‌پردازند.

مرکز آفرینش‌های کانون با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای تهیه کنندگان برای دومین سال پیاپی امکانی را برای حضور سینماگران در این مرکز تدارک دیده است.

بر همین اساس ایجاد فضایی متناسب با هنر و تشکیل پاتوق‌های فرهنگی و نیز آشنایی اهل سینما با فعالیت‌های مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون از جمله اهداف این همکاری اعلام شده است.

در همین حال دپارتمان توسعه‌ سینمای جامعه صنفی تهیه‌کنندگان همه روزه در ساعت‌های ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۱ و ۲۳ پذیرای اعضای خود در این سانس‌هاست.

فیلم‌های جشنواره فجر در کانون نمایش داده می‌شود

بر اساس این گزارش، در برنامه‌ اعلام شده روز دوشنبه ۱۶ بهمن به ترتیب فیلم‌های «سوء‌تفاهم» در سانس‌های ۱۶:۳۰ و ۲۳ و فیلم «اتاق تاریک» در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱ اکران می‌شوند.

روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن فیلم «چهارراه استانبول» و «لاتاری» با توجه به برنامه‌ اعلام شده اکران می‌شوند.

«خجالت نکش» و «تنگه‌ ابوقریب» عنوان فیلم‌هایی است که چهارشنبه ۱۸ بهمن اکران می‌شوند.

همچنین قرار است در روز پنج‌شنبه ۱۹ بهمن فیلم‌های «دارکوب» و «امپراطور جهنم» به روی پرده بروند.

در عین حال، روز جمعه 20 بهمن فیلم‌های «کار کثیف» در دو سانس 16:30 و 23 و «سرو زیر آب» نیز در دو سانس 18:30 و 21 به نمایش گذاشته می‌شود.

بر همین اساس، روز شنبه 21 بهمن فیلم‌های «بمب» و «کامیون» و یک‌شنبه 22 بهمن «امیر» و «عرق سرد» در سانس‌های ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، 21 و 23 اکران می‌شود.

گفتنی است؛ در سال‌ گذشته نیز مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پذیرای هنرمندان حوزه‌ی سینما در روزهای برگزاری جشنواره بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.