بازی دوستانه استقلالی ها در زمین صنایع دفاع

بازیکنان استقلال که روز گذشته در ترکیب اصلی این تیم به میدان نرفته بودند امروز در بازی دوستانه به مصاف تیم جوانان این باشگاه می روند.

بازی دوستانه استقلالی ها در زمین صنایع دفاعبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرین تیم فوتبال استقلال امروز ساعت 12:30 در زمین صنایع دفاع برگزار شد.

بازیکنان استقلال که روز گذشته در ترکیب اصلی این تیم به میدان نرفته بودند امروز در بازی دوستانه به مصاف تیم جوانان این باشگاه می روند.

ارشیا بابازاده، پادوانی، آرمین سهرابیان، علی شفیع، امیر حسین کارگر، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپاروف، حسین حیدری، جابر انصاری و فردین نجفی یازده بازیکن استقلال در این دیدار هستند.

بازیکنان ملی پوش استقلال در تمرین تیم ملی حاضر شدند.

همچنین دیگر آبی پوشان تمرین ریکتوری را در دستور کار قرار دادند.

شفر امروز در جلسه ای در باشگاه حضور داشت و به همین دلیل در شروع بازی دوستانه تیمش برابر تیم جوانان استقلال حضور نداشت اما او در پایان جلسه خود را به زمین نوبنیاد رساند تا عملکرد بازیکنانش را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

فرشید اسماعیلی در دقيقه ٢٠ با پاس خوب انصاری اولين گل استقلال را به ثمر رساند و سپس بعد از او دانشی در دقیقه ۲۵ دروازه بابازاده را باز کرد.
 
ضربه سر زیبای فرشید اسماعیلی را دروازه بان تیم جوانان برگرداند اما نجفی در برگشت با یک ضربه زیبا گل دوم استقلال را به ثمر رساند.
 
امیرحسین جمالی در یک رفت و برگشت گل دوم جوانان استقلال را به ثمر رساند.
 
در نيمه دوم اسماعیلی بعد از اینکه دو بازیکن را از پیش رو برداشت به سمت دروازه شوت زد و انصاری موفق شد این توپ را وارد دروازه کند و سومين گل آبى ها را به ثمر برساند.
 
همچنين در پايان بازى جابر انصاری روی یک ضربه کرنر و بعد از رفت و برگشت موفق به ثبت گل چهارم شد.

وینفرد شفر سرمربی استقلال با پایان مسابقه در جمع بازیکنان تیم جوانان حاضر شد و گفت: از عملکرد شما در این دیدار غافلگیر شدم.حضور بازیکنان آکادمی در تیم اصلی هویت باشگاه را نشان می دهد.

او ادامه داد: شما می توانید الگوهایی مانند رحمتی، چشمی و ابراهیمی و یا نیمار داشته باشید.بازیکن خوب بودن کافی نیست و شما باید کار، روحیه و شخصیت تیمی داشته باشید.

سرمربى استقلال بيان كرد: من بازیکنان زیادی را زیر نظر خودم در آکادمی داشتم که به تیم ملی بزرگسالان رسیدند; اولیور کان و عمر عبدالرحمن از جمله آنها هستند.

او افزود :بازی های شما را می بینم و همکاران من شما را رصد می کنند.بازی های بزرگ و لیگ های بزرگ را دنبال کنید و از آنها الگو بگیرید.

سرمربى استقلال ادامه داد: مطمئن باشید شما را فراموش نمی کنم و همه شما در ذهن من هستید.از فوتبال بازی کردن لذت ببرید.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از دیدار دوستانه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار