رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان :

سالن اختصاصی وزنه برداری در سمنان احداث می شود

رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان گفت: در راستای توسعه رشته ورزشی وزنه برداری در سطح این استان به زودی در شهر سمنان سالن مخصوص این رشته راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، اسماعیل باقری رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان گفت : با توجه به امکانات سخت افزاری محدودی که در اختیار داریم، می خواهیم رشته وزنه برداری در استان سمنان توسعه بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: از همین رو با رایزنی های انجام شده قرار شد تا در مجموعه ورزشی شهید چمران شهرستان سمنان نیز سالن مخصوص وزنه برداری ایجاد شود.

رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان تصریح کرد: با توجه به محدودیت های مالی که با آن مواجه هستیم امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم سالن های بیشتری را در سطح استان به این رشته اختصاص دهیم.

باقری با اشاره به این که توجه به ورزشکاران در سنین پایه از برنامه های اصلی هیئت وزنه برداری استان سمنان است گفت:استعدادهای درخشانی را در سنین پایه در سطح استان داریم که باید به آن ها توجه لازم صورت بگیرد.

باقری در ادامه گفت : چراغ خانه وزنه برداری مجموعه ورزشی تختی شهرستان سمنان بعد از سالها پر نور شد و و ورزشکاران استان سمنان برای رسیدن به دوران طلایی این رشته ورزشی گام محکمی را برداشتند.

رئیس هیئت وزنه برداری استان سمنان تصریح کرد: مسابقات وزنه برداری جوانان و بزرگسالان جام شادوران جواهری با حضور وزنه بردران شهرستان های دامغان و سمنان در سالن امیرالمومنین مجموعه تختی شهرستان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام / ه

جزئیات احداث سالن اختصاصی وزنه برداری در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.