افزایش دو تا سه درجه ای دما در اکثر مناطق استان اصفهان

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: هوای اصفهان که از روز شنبه با پایداری جو روبرو است به سمت گرمی و آلودگی رفته است و تا روز چهارشنبه نیز ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان حسن خدابخش  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده در استان اصفهان است.

وی بیان داشت: بر این اساس از امروز تا روز چهارشنبه در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه در مناطق غربی و شمال شرقی گاهی افزایش ابر وجود دارد،‌ تصریح کرد: از روز چهارشنبه با ورود موج ناپایدار شرایط افزایش ابر در اکثر مناطق استان و بارش در مناطق غربی وجود دارد.

وی اعلام کرد: دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان بین دو تا سه درجه افزایش خواهد داشت.

خدابخش با بیان اینکه تا روز چهارشنبه هوایی غبارآلود برای اصفهان پیش بینی می شود، گفت: برای امروز هوای ‌صاف گاهی افزایش ابر با غبارصبحگاهی، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی با اظهار اینکه هوای اصفهان برای روز سه شنبه هوا صاف تا قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: برای روز چهارشنبه نیز هوا کمی ابری با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پیش بینی شده است.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.