عرضه قلیان در اماکن عمومی طبق قانون ممنوع است

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: طبق قانون عرضه قلیان در اماکن عمومی ممنوع است و در صورت خروج قهوه‌خانه‌ها از شمول اماکن عمومی عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها بلامانع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  دکتر شکرالله سلمان‌زاده، رئیس مرکز بهداشت خوزستان به دنبال بررسی خروج قهوه‌خانه‌ها از شمول اماکن عمومی در مجلس شورای اسلامی مطرح و به صورت یک فوریت تصویب شده است، اظهار کرد: طبق قانون عرضه قلیان در اماکن عمومی ممنوع است و در صورت خروج قهوه‌خانه‌ها از شمول اماکن عمومی عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها بلامانع خواهد شد.

وی بیان داشت: عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌ها و خروج از اماکن عمومی در مجلس شورای اسلامی هنوز به طور نهایی تصویب نشده است و این موضوع و تبعات آن در جلسه شورای سلامت خوزستان به منظور پیگیری از سوی نمایندگان مجلس مطرح شد.

رئیس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به اطلاع رسانی در این زمینه ادامه داد: از استاندار و همه اعضای کارگروه سلامت می‌خواهیم که از تمام ظرفیت‌ها برای صحبت با نمایندگان خوزستان در مجلس استفاده کنند تا اطلاع‌رسانی کافی در این زمینه انجام شود.

سلمان‌زاده عنوان کرد: نمایندگان خوزستان باید تلاش کنند که این لایحه تصویب نهایی نشود. استاندار و دیگر اعضای شورای سلامت خوزستان نیز قول داده‌اند در این زمینه همکاری کنند.

وی گفت: تمام معاونین بهداشتی دانشگاه‌های علوم پزشکی در همه استان‌ها در حال پیگیری این موضوع هستند و امیدواریم این لایحه در مجلس تصویب نشود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.