مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در اعتقادات دینی و مذهب مردم دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز به مناسبت دهه مبارک فجر، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از بزرگ ترین و مهم ترین تحولات و حرکت‎های تاریخی در عصر حاضر است افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی برای خدا و معنویت بود که ریشه در اعتقادات دینی و مذهب مردم دارد.

وی اضافه کرد: در عصر غیبت امام زمان (عج)، پدیده ای با عظمت انقلاب اسلامی به وجود نیامده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با ایجاد انقلاب اسلامی، تمام معادلات جهانی تغییر پیدا کرد و روش و الگویی مدرن از نظام اسلامی و مردم سالاری دینی در پرتو حکومت ولایی به جهان معرفی شد.

سرافراز با اشاره به تفاوت ماهوی و اساسی و امتیازات و ویژگی‎های انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب های دیگر در جهان گفت: این انقلاب بر اساس ارزش‎های اسلام ناب استوار شد و ملت هم به خاطر آنها از همه چیز خود حتی از جان خود گذشت.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی هم در پیدایش، هم در کیفیت مبارزه، و هم در انگیزه انقلاب و قیام، از همه انقلاب‎ها متمایز است افزود: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب مردمی بود که از متن توده های مردم برخاست.

سرافراز همچنین با اشاره به تفاوت‎های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها از منظر رهبری گفت: باور به خدا، باور به مردم و باور به خود باعث شجاعت و استقامت امام خمینی (ره) در تصمیم و حرکت علیه رژیم ستمشاهی بود.

وی در پایان، عزت و اقتدار و الگو شدن برای سایر ملت ها را دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی و نعمت ولایت و رهبری بیان و بر ضرورت حفظ این دستاوردها تأکید کرد.

انتهای پیام/ش

ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار