احداث سرای یار مهربان در ۲ ایستگاه اتوبوس شیراز

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز از احداث سرای یار مهربان در ایستگاه‌های اتوبوس خبر داد.

احداث سرای یار مهربان در ۲ ایستگاه اتوبوس شیرازبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدعبدالرضا دستغیب مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز یکی از کار‌های مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز را گسترش فرهنگ کتابخوانی در سطح شهر عنوان کرد و گفت: در این زمینه دو سرای یار مهربان یکی در میدان نمازی و دیگری در پایانه مسافربری شهید دستغیب در کنار شاهچراغ (ع) راه اندازی شده که شهروندان شیرازی می‌توانند بدون ارائه هیچ مدرکی کتاب به امانت گرفته و در ایستگاه نمازی تحویل دهند.

وی با بیان اینکه شهروندانی که کتاب‌هایی در منزل دارند می‌توانند به این ایستگاه‌ها بیاورند تا مورد استفاده قرار گیرد، افزود: هزینه راه‌اندازی هر سرای یار مهربان ۳۰ میلیون تومان است که امیدواریم در پنج پایانه دیگر نیز ایجاد کنیم تا شهروندان بتوانند در مسیر‌های خطوط اتوبوس به مطالعه بپردازند.

دستغیب با اشاره به نزدیکی به پایان سال و ایام نوروز اظهار داشت: برخی در این روز‌ها وسایل منزل را عوض می‌کنند و درخواست ما این است وسایل دسته‌دوم خود را در تماس با شماره ۱۳۷ و یا سرا‌های فرهنگ مهربانی به افراد نیازمند اهداء کنند.

وی ادامه داد: همچنین خیران می‌توانند در زمان خرید شیرینی، آجیل و میوه شب عید نیازمندان را نیز مورود توجه قرار داده و پس از خریداری آن را به سرا‌های فرهنگ مهربانی در بلوار مدرس، بلوار شهید چمران، بلوار آیت‌الله میرزای شیرازی و تقاطع رضوان تحویل دهند.

دستغیب بیان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته سرا‌های فرهنگ مهربانی آماده جمع‌آوری لباس برای نیازمندان در شب عید هستند و درخواست ما از خیران این است که این لباس‌ها را در کیفیت مناسب تهیه کرده و به سرا‌های فرهنگ مهربانی دهند تا به دست نیازمندان واقعی برسد.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز تصریح کرد: امروز سرا‌های فرهنگ مهربانی بهترین مکان برای بازدید مهدکودکی‌ها و دانش‌آموزان ابتدایی است و امیدواریم با بازدید از این مکان‌ها بیش از پیش بتوانیم به دنبال نهادینه کردن فرهنگ کار خیر در جامعه باشیم.
انتهای پیام/ر

ایجاد سرای یار مهربان» در پایانه‌های اتوبوس‌رانی شیراز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.