نقش کلیدی صداوسیما در ایجاد وحدت و همدلی

معاون استاندار همدان گفت: صداوسیما در ایجاد وحدت و همدلی بسیار نقش کلیدی دارد چراکه دشمنان نظام و انقلاب با تمام تلاش می‌خواهند یأس و ناامیدی را به ویژه در جوانان ایجاد کنند.

نقش کلیدی  صداوسیما در ایجاد وحدت و همدلیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدسعید شاهرخی،معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان در آیین افتتاحیه پروژه‌های صدا وسیما در همدان با گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به جریان شکل‌گیری و تداوم انقلاب اظهار داشت: در شرایط سخت و هجوم استکبار به ایران عزیز و غارت منابع و همچنین تلاش برای از بین بردن ارزش‌های سلامی موجب شد که امام(ره) رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت استکبار را پایین بکشد.

وی با بیان اینکه امروز نیز حضور گسترده مردم در صحنه ثابت کرد که همیشه پای انقلاب ایستاده‌اند، ادامه داد: حضور یکپارچه مردم و وحدت کلمه انقلاب را به چهلمین سال از پیروزی رسانده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان تصریح کرد: نباید دشمنی‌های استکبار را نادیده گرفت و آنچه مورد تاکید رهبری و امام راحل بوده وحدت و یکپارچگی است که با آن می‌توان پیشرفت‌های بیشتری را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیار مفتخریم که پوشش 99 درصدی را در استان شاهد هستیم، گفت: صداوسیما در ایجاد این وحدت و همدلی بسیار نقش کلیدی است چراکه دشمنان نظام و انقلاب با تمام تلاش می‌خواهند یأس و ناامیدی را به ویژه در جوانان ایجاد کنند.

شاهرخی با بیان اینکه اگر نسل پیشین با نارنجک زیر تانک می رفتند حال نسل شهید «حججی»ها را داریم، افزود: تلاش دشمن این است که دولت‌ها را ناکارآمد جلوه دهد و در این میان صدا وسیما نقش اساسی و محوری دارد که دستاوردها و خدمات نظام را برای مردم مطرح سازد که البته باید کاستی ها نیز بیان شده تا اصلاح شود.

انتهای پیام/خ

صداوسیما در ایجاد وحدت و همدلی نقش کلیدی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.