نیروهای مسلح ، مستحکم ترین ابزار حکومت

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: نیروهای مسلح به عنوان مستحکم ترین و باصلابت ترین ابزار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی گلستان در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی شهید متاجی گرگان با تبریک ایام دهه فجر گفت: نیرو‌های مسلح، مستحکم‌ترین و باصلابت‌ترین ابزار حکومت و فراجناحی هستند و هیچ امنیتی جز با صلابت آنان تحقق نمی‌یابد.

وی با اشاره به حدیثی از امام اول شیعیان گفت: امام علی (ع)، نیرو‌های مسلح را عزت دین، زینت زمامداران و مایه امنیت برای مردم عنوان کرده است که این صفات در نیرو‌های مسلح ما به وضوح مشخص و متجلی است.

فرمانده انتظامی گلستان با مقایسه شرایط قبل با بعد از انقلاب افزود: آمریکا و رژیم طاغوت تلاش بسیاری کردند تا مانع پیروزی انقلاب شوند، اما با درایت و مدیریت امام راحل و همراهی مردم، هدف آن‌ها ناکام ماند.

وی ادامه داد: دشمن گمان می‌کرد پس از چندی، انقلاب از مسیر اصلی منحرف و یا ساقط شود، اما از آنجایی که انقلاب ما الهی بود، با قدرت به مسیرش ادامه داده است.

سردار جاویدان با اشاره به ریشه‌های اختلاف و دشمنی امریکا با ایران گفت: ماهیت نظام جمهوری اسلامی بر پایه ظلم ستیزی و ترویج اسلام و ارزش‌های دینی است و منافع حیاتی امریکا ۱۸۰ درجه با ما متفاوت است.

وی افزود: تا زمانی که انقلاب ما به انقلاب جهانی حضرت، ولی عصر (عج) متصل شود، راهبرد و سیاست ما تغییر نخواهد کرد و چنانچه سیاست امریکا نیز تغییر نکند، اختلافات ما با آن‌ها باقی خواهند ماند.

انتهای پیام/م
 
 

نیروهای مسلح ، مستحکم ترین ابزار حکومت است

برچسب ها: دهه فجر ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.