پایان رقابت‌های فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان در گیلان

مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان گیلان جام دهه فجر با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ علی رنجبر دبیر برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان گیلان گفت: مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان گیلان جام دهه فجر با حضور ۲۰ تیم و ۱۲۱ ورزشکار گیلانی برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان از ۲۴ اداره کل استان گیلان در رشته‌های تنیس روی میز، دارت و تیراندازی باهم رقابت کردند.

دبیر برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان گیلان اعلام کرد: در این مسابقات در رشته تنیس روی میز رامین صالح نژاد از شهرداری رشت، مهرداد رخشان از انتقال گاز رشت و حمید حسن زاده از شهرداری رشت به ترتیب اول تا سوم شدند و درشته دارت نیز اسماعیل عاشوری از اداره امور مالیاتی اول، طالب رنجبر از هلال احمر دوم و حجت نجفی از استانداری گیلان سوم شدند.

علی رنجبر افزود: همچنین رتبه‌های اول تا سوم رشته تیر اندازی این مسابقات را رامین علی نیا از توزیع برق، رسول نجفی از بانک کشاورزی و حسین خوش صورت از بانک سپه از آن خود کردند ۰

وی خاطر نشان کرد: در رشته فوتسال نیز تیم توزیع برق قهرمان فینال شد و تیم‌های برنامه بودجه و بانک کشاورزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

دبیر برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان گیلان تصریح کرد: این مسابقات از ۱۱ تا ۱۶ بهمن ماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و سالن تیراندازی اداره ورزش و جوانان گیلان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/م.ع

معرفی نفرات برتر مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.