سامانه دادور و طرح فیبر نوری خانگی در سمنان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی سامانه دادور و فیبر نوری خانگی استان سمنان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی در نخستین برنامه کاری خود پس از ورود به استان سمنان در آیین افتتاح سامانه دادور و فیبر نوری خانگی استان سمنان، شرکت کرد.

با راه اندازی سامانه دادور در استان سمنان به بیش از سه هزار فرآیند مربوط به سرمایه گذاری در سطح ملی و استانی پاسخ داده می شود و این طرح به صورت نمونه در استان سمنان اجرا شده و روند طولانی پاسخ به استعلام های مربوط به سرمایه گذاری در راه اندازی این سامانه کاهش چشمگیری می یابد.

محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه دادور شاخص‌های کسب‌وکار در استان سمنان ارتقا می‌یابد تصریح کرد: استان سمنان در حوزه سلامت اداری بالاترین رتبه را به جهت تعاملات نزدیک‌بین دستگاه‌های اجرایی دارا است و این مهم ما را از سایر استان‌ها در اجرای این سامانه و طرح پایش فضای کسب‌وکار متمایز می‌کند.

گفتنی است ، کمک به‌سلامت اداری و تسریع در پاسخگویی به خواسته‌ها و توقعات مردم، کاهش وقت و هزینه و کاهش مراحل صدور کسب‌وکار این مزایای این سامانه خواهد بود.

سامانه دادور تاکنون در 12 استان کشور پیاده سازی شده و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سه ماهه اول سال1397، در کشور اجرایی خواهد شد.

طرح فیبر نوری خانگی هم با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی در سمنان رونمایی شد.

برگزاری جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی ، افتتاح ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و افتتاح خط تولید مینی‌بوس از دیگر برنامه‌های سفر کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی به سمنان است.

سید شهاب الدین چاووشی استاندار سمنان نیز در آئین رونمایی از سامانه دادور در استان سمنان گفت : اجرای طرح دادور یکی از مناسب ترین ایده ها در جهت تحقق دولت الکترونیک است.

وی افزود : امروز نیاز مبرمی به کارآمدی دستگاه های مختلف در پیشبرد اهداف دولت و نظام داریم.

انتهای پیام / ه

جزئیات سفر وزری اقتصاد به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار