رای‌الیوم: ترامپ درخواست‌های نتانیاهو را با تمام جزئیات اجرا می‌کند/ چه آمریکا بخواهد چه نه، مقاومت ادامه خواهد داشت

روزنامه رای‌الیوم در مطلبی به حمایت بی‌چون و چرای آمریکا از سیاست‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی پرداخت.

رای‌الیوم: ترامپ درخواست‌های نتانیاهو را با تمام جزئیات اجرا می‌کند/ چه آمریکا بخواهد چه نه، مقاومت ادامه خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه «رأی الیوم» در مطلبی با اشاره به اجرای مو به موی درخواست‌های نتانیاهو از سوی دولت ترامپ نوشت: دولت آمریکا که جریان راست مسیحی با گرایش‌های صهیونیستی بر آن حاکم است، به ریاست دونالد ترامپ رئیس جمهور جسور و دشمن اعراب و مسلمانان، فهرست جدیدی را برای مبارزه با تروریسم منتشر کرد که در آن نام اسماعیل هنیه، یکی از رؤسای حماس و رئیس دفتر سیاسی این جنبش، گنجانده شده است. نام جنبش حماس نیز پیش از این در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار گرفته است.

بر اساس قانون «مبارزه با تروریسم»، آمریکا تمام توان خود را برای نابودی و تحریم مالی و اقتصادی این جنبش و مسدود کردن حساب‌های بانکی و بازداشت سران آن در صورت خروج آن‌ها از منطقه غزه و سفر به کشور‌هایی که آمریکا با آن‌ها همکاری امنیتی و اطلاعاتی دارد، به کار خواهد بست.

در ادامه این مقاله آمده است: آمریکا تقریبا همه جنبش‌های عربی را که در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت می‌کنند تروریستی خوانده و در فهرست تروریسم بین‌المللی قرار داده است و جنگ شدیدی را علیه تریبون‌های بین‌المللی و طرف‌های منطقه‌ای آغاز کرد، منابع مالی و حمایت‌های لجستیک این جنبش‌ها را قطع و بسیاری از سران آنها را در زندان‌های رژیم صهیونیستی به بند کشید.

رای الیوم افزود: دیگر حضور عناصر دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا در زندان‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی مسئله محرمانه‌ای نیست و بسیاری از سران گروه‌های فلسطینی و حتی لبنانی در این زندان‌ها به درخواست واشنگتن و به طور کاملا محرمانه بازداشت شده‌اند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که می‌خواهد مسئله فلسطین را از معادلات منطقه‌ای و برنامه‌های سران و نخبگان کشور‌های ما خارج کند، همواره از همه اقدامات وحشیانه و جنگ‌هایی که نتانیاهو در منطقه غزه به پا کرده است و موج بازداشت‌ها، کشتار و شکنجه نیرو‌های آزاده مقاومت در فلسطین اشغالی استقبال کرده است.

به نظر دونالد ترامپ، نتانیاهو در خصوص مسئله صلح همچون یک قدیس است و این در حالی است که طبق مطلبی که در پایگاه گلوبال ریسرچ کانادا به نقل از جیمز پتراس، نویسنده برجسته، منتشر شد، نتانیاهو و رؤسای ۵۲ سازمان یهودی در آمریکا، رئیس جمهور آمریکا را به سمتی می‌کشند که جنگی را علیه ایران به راه بیاندازد. ترامپ همان کسی است که بیش از ده بار خواسته‌های نتانیاهو را در بسیاری از مسائل منطقه‌ای و بین المللی اجرا کرده است، که از آن جمله می‌توان به خروج واشنگتن از یونسکو، پس از ثبت و ارائه اسنادی مبنی بر جنایات اسرائیل علیه ملت فلسطین اشاره کرد. علاوه بر این ترامپ در برابر فشار‌های صهیونیست‌ها و درخواست آن‌ها از دولت آمریکا برای تعیین دیوید فریدمن که یک یهودی متعصب است به عنوان سفیر این کشور در تل‌آویو تسلیم شد.

دونالد ترامپ با پیروی از بنیامین نتانیاهو، سیاست‌های او از جمله درخواست درج نام جنبش مقاومت اسلامی حماس در فهرست تروریسم بین‌المللی را با تمام جزئیات اجرا می‌کند. ترامپ این خواسته نتانیاهو را به سرعت اجرا کرد و این اقدام با سکوت بسیاری از نظام‌های عرب همراه بود که چند ماه پیش تصمیمی شبیه به این تصمیم آمریکا گرفته بودند.

نتانیاهو در داخل رژیم صهیونیستی به سبب پرونده فساد مالی و سیاسی تحت تعقیب قضایی است و بسیاری از نخبگان صهیونیست و جمعیت‌های جامعه مدنی از کنست درخواست کرده اند او را برکنار کند.

در ادامه این مقاله آمده است: دوگانگی معیار‌های آمریکا و تعامل با کسی که با سرکشی در برابر اشغالگری اسرائیل مقاومت می‌کند و توصیف نیرو‌های شریف مقاومت و کسانی که همه قوانین آسمانی و بین‌المللی حق آنان را برای دفاع از وطنشان و آزادی آن از یوغ رژیم وحشی اشغالگر تضمین کرده است، به عنوان تروریسم و در عین حال توصیف اشغالگران و جنایتکاران به عنوان پرنده صلح و قدیس چیز عجیبی نیست؛ آنهم برای کشوری که نژادپرست و اشغالگر است و پایه و اساس آن جنایت، کشتار و شکنجه ملت‌های مستضعف است؛ جنایاتی که نیرو‌های آمریکا در زمان اشغال عراق برای بیش از ده سال مرتکب شدند و جنایات کنونی این نیرو‌ها و کشتار ماهیانه صد‌ها شهروند در لیبی، یمن، عراق و سوریه، با ادعای مبارزه با تروریسم، بهترین گواه بر این مسئله است. اما با وجود تصمیمات ظالمانه آمریکا علیه مقاومت فلسطین، جنبش حماس و دیگر گروه‌های مقاومت از جمله جنبش جهاد اسلامی و حزب‌الله لبنان نماد و سمبل عزت و طغیان مردم عرب در مقابله با ابزار کشتار وحشیانه آمریکا و صهیونیسم باقی خواهند ماند.

در انتهای این مطلب آمده است: تا زمانی که رژیم نژادپرست و اشغالگری هست که مناطق و اماکن مقدس عربی را اشغال می‌کند، مقاومت فلسطین ادامه خواهد داشت؛ چه ترامپ بخواهد، چه نخواهد.

انتهای پیام/

گزارش رای الیوم از تبعیت ترامپ از سیاست‌های نتانیاهو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Romania
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
این هم عظمت کشور آمریکا در برابر 4 تا صهیونیست بی خانمان!!!!
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
ترامپ ! هیچکاری نمیتونی بکنی پول مردم آمریکا رو میدی خورد یک مشت جانی کودک کش آیا مردمت راضین حق اونا رو میدی به این جنایتکاران واقعا چطور میخوای جون بدی .واقعا برایت متاسفم .انگار افتخاره .کتاب انجیل رو اصلا بلده که حضرت مسیح چی فرموده از جنایات و مکافات الهی و حق الناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر دشمنان واقعی بشریت و مرگ بر دشمنان واقعی حقوق بشر که بنام حقوق بشر کوچکترین آزادی انسانی را نیز به بند کشیده اند و در روز روشن بزرگترین جنایتها را انجام می دهند ودم از حقوق بشر می زنند وا زطریق گفتارشان هم جنایتهای بزرگ خود را سرپوش می گذارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر دشمنان واقعی بشریت و مرگ بر دشمنان واقعی حقوق بشر که بنام حقوق بشر کوچکترین آزادی انسانی را نیز به بند کشیده اند و در روز روشن بزرگترین جنایتها را انجام می دهند ودم از حقوق بشر می زنند وا زطریق گفتارشان هم جنایتهای بزرگ خود را سرپوش می گذارند
Iran (Islamic Republic of)
سید علی یهرامی
۱۸:۱۸ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر اسراییل مرگ بر امریکا
آخرین اخبار