کاهش نسبی دمای هوا در اردبیل

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش چنددرجه‌ای دما در منطقه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: در طی روزهای گذشته با ورود سامانه پایدار شاهد افزایش نسبی دمای استان و آسمانی صاف تا نیمه‌ابری در نقاط مختلف بودیم.

وی افزود: این وضعیت جوی در طی امروز نیز در استان ادامه خواهد یافت و علاوه بر آن با افزایش محسوس دما همراه خواهیم شد، هر چند از روز چهارشنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: برای امروز آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و در مناطق مرکزی وزش باد نه چندان تند در انتظار خواهد بود، همچنین از اواخر وقت به تدریج با افزایش ابر مواجه خواهیم شد.

دولتی مهر گفت: از اواخر وقت امروز نفوذ سامانه پرفشار را در منطقه شاهد خواهیم بود و در طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با تراکم ابر و کاهش چند درجه‌ای دما مواجه شده و همین پدیده منجر به ایجاد مه موقتی در برخی از مناطق خواهد شد.

وی در خصوص وضعیت جوی استان در روز چهارشنبه گفت: برای فردا آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده و در برخی از نقاط نیز با مه موقتی همراه خواهیم شد.

 

انتهای پیام/ع

ایجاد مه موقتی در برخی از مناطق اردبیل

 

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار