جاودانی: شکایت صنعت نفت به فیفا خنده دار است

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خبر شکایت صنعت نفت آبادان از فغانی به فدراسیون جهانی فوتبال واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، مسئولان باشگاه آبادانی بیان کردند که قصد شکایت از داور بین المللی فوتبال ایران  را به فدراسیون جهانی فوتبال دارند و حتی، عیسی زاده مدیرعامل این تیم در گفت و گویی اعلام کرد که " ما در حال شکایت از تیم داوری فغانی به فیفا هستیم و می‌خواهیم بگوییم او را به جام جهانی نبرید. چرا که آبروی ایران می‌رود."

مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان اعتقاد دارند، مسئولان کمیته انضباطی در ایران به اعتراض هایشان رسیدگی نمی کنند و به همین خاطر قصد دارند در فیفا شکایت از فغانی را جلو ببرند.

بر همین اساس ، رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شکایت باید از طریق راه خودش انجام شود و نمی شود هر وقت که دلمان می خواهد به فیفا برویم و شکایت کنیم. این صحبت ها خنده دار است و امیدوارم مسئولان باشگاه ها این صحبت ها را مطرح نکنند، زیرا برای خودشان بد می شود و نشان می دهد آشنایی با قوانین فوتبال ندارند.

گفتنی است، علیرضا فغانی، داور بین المللی کشورمان هم اکنون در قطر است و در سمینار فیفا برای داوران حاضر در جام جهانی 2018 روسیه حضور دارد.

انتهای پیام/

اظهارات جاودانی درباره شکایت نفت از فغانی به فیفا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار