درخواست دختربچه آمریکایی از ترامپ: برای حفاظت از کودکان در برابر اسلحه کاری بکنید!

یک دختربچه ۸ ساله آمریکایی در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا، خواستار حفاظت از کودکان در برابر تیراندازی‌های مرگبار شد.

نامه دختربچه آمریکایی به ترامپ: ازتیراندازی به کودکان جلوگیری کنیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ای بی سی، آوا اولسن در نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشت: آیا شما به دنبال حفظ امنیت کودکان هستید؟ چگونه این امنیت را برای ما کودکان ایجاد می‌کنید؟

آوا اولسن هشت ساله این نامه را به ترامپ در حالی نوشت که شاهد تیراندازی به دوست صمیمی خود، ژاکوب هال شش ساله در روز روشن و در زمین بازی مدرسه بود.

این حادثه در سپتامبر سال 2016 اتفاق افتاد و در آن چهار نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند. مظنون این حادثه یک پسر 14 ساله است. او متهم است که پس از سرقت اسلحه پدرش و قتل وی، به سه نفر در زمین بازی بیرون یک مدرسه ابتدایی تیراندازی کرده است.

ژاکوب یکی از کسانی بود که هدف گلوله وی قرار گرفت.

آوا در نامه خود به ترامپ نوشت: من از اسلحه بیزارم؛ زیرا  زندگی مرا خراب کرد و بهترین دوست مرا از من گرفت.

ترامپ در پاسخ به نامه این دختربچه نوشت: مدارس جایی برای آموزش و رشد کودکان در کنار دوستانشان است. محیط مدارس باید عاری از ترس برای کودکان باشد. هدف من به عنوان رئیس جمهور آمریکا این است که این اطمینان را ایجاد کنم که کودکان آمریکا در محیطی امن رشد می‌کنند و بهترین امکان را برای آنها فراهم کنیم تا قابلیت‌های خود را به طور کامل بشناسند.

تلاش‌های ای بی سی برای برقراری تماس با آوا و مادرش ناموفق بود.کاخ سفید تاکنون هیچ اظهارنظری درباره جواب ترامپ نداشته است.

آوا اندکی پس از این حادثه تیراندازی دچار اختلال استرس شده است. آوا از اینکه ترامپ جواب نامه وی را داده هیجان زده اما ناراضی است؛ زیرا ترامپ در جواب خود به چگونگی حمایت از کودکان در برابر چنین حوادثی اشاره نکرده است.

او در نامه‌ای دوباره به رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: بسیار ممنونم که به نامه من جواب دادید. هر روز برای من به سختی می‌گذرد زیرا حادثه آن روز در برابر چشمان من است. اغلب تصور می‌کنم که چنین حادثه‌ای دوباره برای من اتفاق خواهد افتاد. به نظر من باید خشونت را از محیط مدارس و کودکان دور کرد. او همچنین از ترامپ خواست تا حیاط بازی در درون مدارس قرار گیرد.

آوا در پایان نامه‌اش به ترامپ نوشت: خواهش می‌کنم برای حفاظت از کودکان در برابر اسلحه کاری بکنید.

انتهای پیام/

درخواست کودک آمریکایی از ترامپ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار