گل محمدی: مالک باشگاه نفت به بخشی از تعهداتش عمل کرده است

مدیر کل ورزش و جوانان تهران گفت: مالک باشگاه نفت تهران وضعیت مناسبی در این تیم به وجود آورده و به بخشی از تعهداتش عمل کرده است‌.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالی که مالک جدید باشگاه نفت تهران پس از ورودش به این تیم امکانات لازم را برای شاگردان هومن افاضلی فراهم کرده و حتی نسبت به مالکان قبلی بخش قابل توجهی از مبلغ قرارداد آنها را پرداخت کرده است اما همچنان بحث بدهی های نفت تهران به مربیان و بازیکنان سابقش بلاتکلیف مانده است.

البته کمیته ای برای رسیدگی به مطالبات اعضای سابق تیم نفت با حضور مدیران قبلی تشکیل شده است تا کامران فردوسی و گروهش پس از دریافت اسناد و مدارک بحث پرداخت این مطالبات را آغاز کنند.

برهمین اساس رضا گل محمدی،مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران که نقش پررنگی در انتقال باشگاه نفت به مالکان جدید ایفا و برای این گروه مجوز موقت ۲ ماهه صادر کرده است در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پس از تغییر و تحولات مالکیتی باشگاه نفت این تیم در لیگ برتر وضعیت مناسبی پیدا کرده است و نتایج اخیرش هم این موضوع را ثابت می کند. خوشبختانه مالک جدید در حال عمل کردن به بخشی از تعهداتش است و بازیکنان نفت هم برای ادامه رقابت های لیگ روحیه تازه ای گرفته اند.

او ادامه داد: براساس تعهداتی که در عرصه ورزش داریم عمل کردیم و امروز ثمره این اقدام را در موفقیت نفت تهران می بینید.

گل محمدی در پایان خاطرنشان کرد: نفت تهران جایگاهی بسیار بالاتر از وضعیت فعلی اش دارد اما به دلیل سوء مدیریت های قبلی آسیب دید. امیدوارم با روندی که مالک جدید پیش گرفته است در فصل آینده لیگ برتر این تیم به جایگاه اصلی اش برسد. بخشی از تعهدات مالک باشگاه نفت عملی شده است و او با تشکیل کمیته آرام آرام مشکلات را رفع می کند.

انتهای پیام/

اظهارات گلمحمدی درباره وضعیت باشگاه نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار