انقلاب اسلامی ایران ریشه در مکتب اهل بیت و ائمه اطهار(ع) دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن گفت: ریشه انقلاب اسلامی ایران را می‌توان در مکتب اهل بیت و ائمه اطهار(ع) جست‌وجو کرد و همان راه و روش باعث شده که امروز انقلاب اسلامی استوارتر از همیشه باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احسان سروش امروز در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنچه توانسته انقلاب را ثابت و استوار گرداند، دنبال کردن مسیر و آرمان اصلی انقلاب و شناخت مردم با بصیرت از دشمنان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی امروز از آریایی بودن ملت ایران سخن به زبان می‌آوردند، باید بدانند که امثال شهید تهرانی‌مقدم‌ها در حوزه علمی و یا شهید حججی‌ها در بحث مقاومت، خط حق و باطل را ترسیم کرده‌اند؛ مصداق بارز آریایی بودن در این سرزمین هستند و باید الگو قرار گیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فریدن با بیان اینکه مسیر انقلاب در ریل صحیح خود ادامه پیدا خواهد کرد، اضافه کرد: این که برخی دولت‌ها ضعف‌هایی دارند ، نباید به حساب نظام  گذاشت و دولت‌ها برای حرکت در مسیر انقلاب باید تمام تلاش خود را برای برطرف کردن کاستی‌ها و نقاط ضعف و خدمت به مردم انجام دهند.

سروش با بیان این که مسؤولان باید در مسیر انقلاب و نظام گام بردارند، اذعان داشت: در هر مقطعی که مسؤولان در جهت و مسیر انقلاب حرکت کرده‌اند، مردم نشان داده‌اند که با مسیر نظام و انقلاب مشکلی ندارند. 

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: دهه فجر ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار