اصلی ترین چالش استان نرخ بالای بیکاری است

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه، سایه سنگین نظارت های شدید بر روی مدیریت‌ها را عامل اصلی وضعیت نامناسب فضای کسب و کار دانست.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کیوان کاشفی  رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه امروز در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه با رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده 4.8 میلیارد تومان از اتاق های بازرگانی سراسر ایران به زلزله زدگان کمک شد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره مزیت های استان بیان داشت: در حوزه تجارت علی رغم تنزل در سال های اخیر همواره جزو رده های 6 و 7 کشور بودیم در برخی محصولات همچون نخود و دام زنده در رده های اول کشور قرار داریم و در بحث آب با وجود طرح عظیم سامانه گرمسیری به نسبت مشکلات کمتری داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه صنعت با 900 واحد صنعتی در شرایط متوسطی قرار داریم، گفت: البته در حوزه گردشگری و معدن با وجود پتانسیل‌ها ضعیف هستیم و سرمایه گذاری کمتری صورت گرفته اما در حال توسعه است.

کاشفی، وجود 3 واحد پتروشیمی و یک پالایشگاه را از دیگر ظرفیت های استان برشمرد و  بیان کرد: پالایشگاه آناهیتا با وجود گذشت چندین سال هنوز مغفول مانده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه اصلی ترین چالش استان را نرخ بالای بیکاری عنوان کرد و گفت: در فضای کسب و کار هم وضعیت خیلی خوبی نداریم و سایه سنگین نظارت های شدید دستگاه های نظارتی همچون بازرسی و دیوان محاسبات بر روی مدیریت ها باعث این شرایط کسب و کار است و مدیران چندان قادر به تحرک نیستند و روند کند شده است.

وی ادامه داد: برای دعوت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی لیستی تهیه کرده ایم تا در سال آینده از آنها دعوت کنیم.

انتهای پیام/ز

دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار