بهره برداری از خانه بهداشت روستای ایدنک لنده

خانه بهداشت روستای ایدنک در شهرستان لنده با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛در ششمین روز از دهه مبارک فجر ساختمان خانه بهداشت روستای ایدنک شهرستان لنده با حضور نماینده قرارگاه محرومیت زدایی بانک انصار کشور و فرمانده سپاه فتح استان به بهره برداری رسید.

در این آیین امرالله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده با قدردانی از تلاش و تعامل بانک انصار، بسیج سازندگی و دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تعامل مناسب این مجموعه به ساخت و تجهیز این خانه بهداشت با اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیون ریال با زیربنای ۱۰۰ متر مربع منجر شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به اهمیت بهداشت و درمان گفت: بیش از ۹ طرح مهم بهداشتی و درمانی در استان توسط بسیج سازندگی سپاه فتح اجرایی و تعدادی نیز در حال اجرا است.

سردار یدالله بوعلی افزود: یک باب بیمارستان هم به همت سپاه فتح با پیشرفت ۹۵ درصدی در استان در حال احداث است که امیدواریم تا سال آینده به بهره برداری کامل برسد و مردم از خدمات این بیمارستان بهره مند بشوند.

بوعلی ادامه داد: ساخت ۸ درمانگاه تخصصی در ۸ شهرستان استان نیز پیش بینی شده که درمانگاه تخصصی در یاسوج افتتاح و در گچساران ۵۰ درصد پیشرفت کاری دارد.

مشاور مدیرعامل و نماینده قرارگاه محرومیت زدایی بانک انصار کشور هم گفت: بانک انصار در سال گذشته هفت قرارگاه حمایت اجتماعی در کشور تاسیس کرده که استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد و هرمزگان در منطقه ۵ واقع شده اند.

حقیقی بیان کرد: با هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی و بسیج سازندگی سپاه پاسداران ساخت ۷۰ مرکزآموزش و بهداشتی در سال ۹۶ تصویب شد.

انتهای پیام/د

افتتاح خانه بهداشت

برچسب ها: وزلرت بهداشت ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.