همایش «موفقیت در کنکور» در واحد بروجرد برگزار شد

همایش «موفقیت در کنکور» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ این همایش با حضور امیر مسعودی مدرس دوره و یکی از برترین مدرسان فیزیک و ریاضی کشور و بنیان‌گذار لوح‌های فشرده آموزشی و با حضور حدود ۱۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستان‌های بروجرد در ۲ روز متوالی و در نوبت‌های صبح و بعدازظهر در سالن اجتماعات علامه شهیدی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

هدف از برگزاری این همایش آموزش تکنیکی فیزیک و ریاضی کنکور، آشنایی با روش‌های علمی مطالعه، آشنایی با روش‌ها و متد‌های علمی برنامه ریزی و آشنایی با رتبه‌های تک رقمی و دو رقمی کنکور عنوان شده است.

در پایان این همایش، بروشوری از معرفی واحد بروجرد و امکانات و دستاورد‌های آن برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان دبیرستانی با این واحد دانشگاهی توزیع شد؛ همچنین دانش‌آموزان قبل از حضور در این همایش از نمایشگاه دستاورد‌های علمی، فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که به مناسبت دهه فجر در واحد بروجرد برپا شده است، بازدید کردند.

امیر مسعودی همچنین در جلسه‌ای جداگانه روش‌های اعتلای دانش کاربردی و نظام انگیزشی مطالعه در بین دانشجویان را با حضور جمعی از استادان این واحد برگزار کرد.

انتهای پیام/د

برگزاری همایش «موفقیت در کنکور» در واحد بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.