آرام طبع: اگر مسئولان فدراسیون مطالباتم را پیگیری نکنند به AFC شکایت می‌کنم

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درصورتی که از نهاد‌های ایرانی به طلب ۳۲۵ میلیون تومانی نرسم به AFC شکایت می‌کنم.

محمد امین آرام طبع مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکایتش از باشگاه پرسپولیس و محکوم شدن این باشگاه به پرداخت مبلغ 325 میلیون تومان بیان کرد: برای دریافت مطالباتم از باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی شکایت کردم. پس از آنکه این کمیته حق را به من داد و اعلام کرد پرسپولیس باید 325 میلیون تومان پرداخت کند، مسئولان این باشگاه به کمیته استیناف و کمیته تعیین وضعیت شکایت کردند و تجدید نظر دادند. در این وضعیت روزبه وثوق احمدی و مسئولان کمیته استیناف شکایت پرسپولیس را رد کردند.

او ادامه داد: حکم کمیته استیناف به سود من است اما اگر از نهاهای داخلی به نتیجه نرسم از پرسپولیس به AFC می کنم چراکه برای این تیم زحمت کشیده ام و باید به حق و حقوقم برسم.

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره آخرین وضعیت خود پس از پارگی رباط صلیبی گفت: خداراشکر وضعیتم بهتر شده است و از روز گذشته در تمرینات تیمی استقلال خوزستان شرکت می کنم.

آرام طبع درمورد اینکه آیا به دربی خوزستان که در هفته بیست و سوم لیگ برگزار می شود، می رسد یا خیر، تصریح کرد: به دربی خوزستان نمی رسم اما از بازی بعدی استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس می توانم برای تیمم به میدان بروم.

انتهای پیام/

اظهارات آرام طبع درباره شکایتش ازپرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار