در دهه فجر؛

افتتاح طرح‌های عمرانی در زرقان

به مناسبت دهه فجر،۶ طرح عمرانی در زرقان شیراز افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراهیم رحیمی بخشدار زرقان اظهار کرد: از جمله طرح های عمرانی در زرقان، حفر و تجهیز یک حلقه چاه در منطقه بمو به منظور تامین آب آشامیدنی زرقان و همچنین ساخت یک هزار و ۳۳۰ متر خط لوله انتقال و ساخت یک مخزن ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعبی با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال است.

وی اضافه کرد: همچنین حفر و تجهیز یک حلقه چاه برای تامین آب شهر لپویی و ساخت خط لوله انتقال به میزان چهار هزار متر با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از جمله دیگر طرح ها است.

بخشدار زرقان بیان کرد: بهره برداری از کلینیک تخصصی بیمارستان حضرت امام حسن عسکری (ع) شهر زرقان به مساحت ۷۶۰ متر مربع با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، افتتاح سیستم آبیاری بارانی در ۳۲ هکتار اراضی کشاورزی منطقه به میزان ۲۰ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال، پیاده روسازی و روشنایی معابر در سطح بخش با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح‌ها است.

بخشدار زرقان ادامه داد: نصب پایه چراغ و تامین روشنایی بلوار ورودی مسکن مهر امام رضا (ع) در شهر لپویی به طول ۵/۲ کیلومتر با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، زیر سازی معابر و آسفالت در روستا‌های بخش توسط دهیاری‌های بخش زرقان با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۸۵۸ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال نیز در این مرحله افتتاح شد.

رحیمی تصریح کرد: مجموع هزینه‌های عمرانی بخش زرقان در سال ۹۶ تاکنون ۱۱۰ میلیارد و ۵۲۵ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال است.

انتهای پیام/ن

بهره برداری از طرح‌های عمرانی در زرقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار