بابایی: نتوانستیم مقابل سرمایه مقاومت کنیم

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: بازیکنان سرمایه با تمام توان بازی کردند، ما تلاش خود را کردیم اما نتوانستیم مقابل این تیم مقاومت کنیم.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رامین بابایی پس از شکست 3 بر صفر تیمش مقابل بانک سرمایه در بازی نخست مرحله پلی آف لیگ برتر اظهار کرد: بانک سرمایه برای قهرمانی بسته شده است و بازیکنان این تیم چند سال کنار هم بازی کرده اند و هماهنگ هستند، به این دلیل کار سختی داشتیم. بازیکنان سرمایه با تمام توان بازی کردند، ما تلاش کردیم اما نتوانستیم مقابل این تیم مقاومت کنیم.

وی درباره صحبت های مصطفی کارخانه مبنی بر اینکه نبودن ویدئوچک در مسابقه بعدی به نفع هاوش است، گفت: بانک سرمایه با هاوش قابل قیاس نیست که اصلا کار به ویدئوچک بکشد و فکر نمی کنم اصلا برای این تیم مهم باشد.

بابایی درباره حضور سردار آزمون در سالن برای تماشای مسابقه هاوش گفت: سردار همیشه کنار ماست و از تیم حمایت می کند.

وی درباره داوری بازی هم گفت: مشکلی در این زمینه وجود نداشت. ما هم نتیجه را به داوری واگذار نکردیم بلکه مغلوب اسم تیم بانک سرمایه شدیم. اگر نصف توان هفته های قبل را ارائه می دادیم، نتیجه بهتری می گرفتیم. امیدوارم بازیکنانم در مسابقه بعدی مسئولیت پذیرتر باشند و به اندازه لیاقت خودشان بازی کنند.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی هاوش گنبد بعد از شکست مقابل سرمایه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار