پاتریس اورا به وستهام پیوست

مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد و مارسی با امضای قراردادی به طور رسمی به وستهام پیوست.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،باشگاه وستهام انگلیس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، «پاتریس اورا» مدافع سابق منچستریونایتد و یوونتوس  را تا پایان فصل جاری به خدمت گرفته است.
«اورا» که پیش از پیوستن به وستهام برای مارسی بازی می کرد به دلیل درگیری با یکی از هواداران این تیم قبل از یکی از مسابقات لیگ اروپا ،در ماه نوامبر با توافق دو جانبه از مارسی جدا شد و تا به امروز بدون تیم بود.


یوفا این بازیکن را تاپایان فصل از حضور در بازی های اروپایی محروم کرد اما او می تواند در لیگ جزیره برای وستهام بازی کند.


اورا در سالهای 2006 تا 2014 میلادی 379 بازی برای یونایتد انجام داد و 9 قهرمانی کسب کرد، از جمله پنج عنوان قهرمانی لیگ برتر و یک مقام قهرمانی لیگ قهرمانان در سال 2008.
این بازیکن فرانسوی درباره امضای قرارداد با وستهام گفت: بازگشت به انگلیس فوق العاده است و از باشگاه وستهام تشکر می کنم که فرصتی برای انجام این کار به من داده است.این سریع ترین کاری بود که من در زندگی ام انجام دادم، زیرا هر دو طرف می خواستند با هم کار کنند، بنابراین توافق بسیار آسان بود."


اورا در دوران حضور دیوید مویس روی نیکمت مربیگری منچستریونایتد زیر نظر او کار کرده بود و حالا می تواند دوباره در کنار او برای چکش ها به میدان برود.
پاتریس اورا سال 2014 با ترک من یونایتد به یوونتوس پیوست و دوبار با این تیم قهرمان سری آ شد و سپس به المپیک مارسی پیوست.
او 9 بازی برای مارسی انجام داد اما آن درگیری با هوادار قبل از بازی با ویتوریا گیمارش پرتغال باعث شد دوران او در مارسی خیلی سریع به سر آید.
وستهام در حال حاضر در رتبه 12 جدول رده بندی قرار گرفته، اما با منطقه سقوط فقط 3 امتیاز فاصله دارد.
انتهای پیام/


مدافع سابق یووه به وستهام پیوست

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار