برگزاری همایش پیاده‌روی‌ خانوادگی در فارس

پیاده‌روی‌های بزرگ خانوادگی در ۳۰ شهرستان فارس برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیروس پاک‌فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری برنامه‌های پیاده‌روی خانوادگی با محوریت جشن انقلاب در ۳۰ شهرستان فارس خبر داد و گفت: روز جمعه ۲۰ بهمن به مناسب آغاز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به طور همزمان در شیراز و شهرستان‌های مختلف استان پیاده‌روی‌های خانوادگی و همگانی برگزار می‌شود.

وی با دعوت از عموم مردم به ویژه شهروندان شیرازی برای حضور در مراسم پیاده‌روی، افزود: مراسم پیاده‌روی در شهرشیراز، از ساعت ۷:۳۰ صبح با توزیع کارت قرعه‌کشی از مقابل بیمارستان شهید چمران آغاز و علاوه بر مناسبت دهه‌فجر روز نیروی هوایی نیز گرامی داشته می‌شود.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه محوریت اصلی برگزاری این برنامه به عهده سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز است، بیان کرد: این مراسم به صورت زنده از شبکه فارس و همچنین بخشی از آن توسط شبکه سوم سیما در قالب برنامه صبح و نشاط روی آنتن می‌رود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: به همین مناسبت و با ارتباطی که با شهرستان‌های فارس داریم در سه جمعه بهمن‌ماه که ۱۳، ۲۰ و ۲۷ بهمن است پیاده‌روی‌های خانوادگی با همکاری شهرداری‌ها و برگزاری جشن انقلاب برگزار می‌شود.

پاک فطرت همچنین به راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن اشاره کرد و تصریح کرد: در این راهپیمایی نیز کمیته‌های ۳۰ گانه هیئت ورزش‌های همگانی در کنار مردم و در صفوف به هم پیوسته حضور می‌یابند.
انتهای پیام/ر

پیاده‌روی‌ بزرگ خانوادگی در شهر‌های فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار