معوقه هفته بیست و یکم لیگ دسته یک فوتبال؛

«ال مازنو» امروز در بابل

دیدار‌های معوقه از هفته بیست و یکم لیگ دسته اول (جام آزادگان) عصر امروز در شهر‌های تهران، انزلی و بابل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سه دیدار معوقه از هفته بیست و یکم لیگ دسته اول (جام آزادگان) عصر امروز در شهرهای تهران، انزلی و بابل برگزار می شود.

بدون شک حساس‌ترین بازی امروز دربی مازندران یا همان ال مازنو است و ۲ تیم بالای جدولی خونه به خونه بابل و نساجی مازندران از ساعت ۱۴، مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند. بابلی‌ها که پس از استعفای جواد نکونام به سراغ مربی خارجی رفتند و دراگان اسکوچیچ کروات را به عنوان سرمربی شان معرفی کردند اکنون با ۳۶ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و در صورت پیروزی خانگی برابر نساجی به رده سوم صعود می‌کنند و با این تیم هم امتیاز می‌شوند. اسکوچیچ در ۲ بازی که هدایت خونه به خونه را برعهده داشته یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه اش ثبت کرده است.

از سوی دیگر نساجی مازندران نیز امسال شرایط خوبی را سپری می‌کند، نساجی پس از برکناری مهدی پاشازاده به سراغ یک مربی جوان دیگر رفت و این بار داود مهابادی هدایت این تیم را برعهده گرفت. مهابادی از آغاز حضورش روی نیمکت نساجی، ۳ برد و یک شکست را تجربه کرده است. شاگردان مهابادی در حال حاضر با ۳۹ امتیاز و تنها یک امتیاز کمتر نسبت به بادران در جایگاه سوم جدول جای دارند و در صورت پیروزی در دربی مازندران به رده دوم صعود می‌کنند.

 

این ۲ تیم پیش از این ۵ بار به مصاف هم رفته اند که ۳ پیروزی برای نساجی رقم خورده و ۲ بار نیز خونه به خونه پیروز میدان بوده است. سال گذشته دربی مازندران به جنجال کشیده شد و در حالی که بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی یک - یک دنبال می‌شد به دلیل درگیری هواداران ۲ تیم بازی نیمه تمام ماند. پس از آن دیدار جنجالی کمیته انضباطی نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود نساجی اعلام کرد. مسئولان برگزاری مسابقات لیگ یک اخیرا اعلام کردند که تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته اند تا در بازی امروز اتفاقات تلخ بازی سال گذشته تکرار نشود.

در بازی دیگر امروز، تیم قعرنشین راه آهن تهران در ورزشگاه اکباتان میزبان اکسین البرز است. راه آهن که تنها تیم بدون پیروزی لیگ یک است و با ۴ امتیاز بدون رقیب در قعر جدول قرار دارد به تازگی چند بازیکن جدید جذب کرده تا شاید در بازی‌های باقی مانده بتواند نتایج موردنظرش را کسب کند. اکسین البرز نیز که اکنون با ۳۵ امتیاز در رده ششم قرار دارد، در صورت پیروزی پر گل برابر راه آهن و شکست خونه به خونه بابل مقابل نساجی، می‌تواند پس از هفته‌ها به جمع ۴ تیم برتر جدول بازگردد. علی لطیفی سرمربی اکسین الیرز پیش از این مدت کوتاهی هدایت راه آهن را برعهده داشته است. دو تیم پیش از این ۳ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته اند که حاصل این ۳ تقابل، یک پیروزی برای راه آهن، یک برد برای اکسین و یک تساوی بوده است.

 تیم‌های ملوان بندرانزلی و صبای قم نیز در حالی به مصاف هم می‌روند که تاکنون سهم ملوانی‌ها از بازی‌های گذشته شان ۷ پیروزی، ۱۰ تساوی و ۴ شکست بوده است و این تیم با کسب ۳۱ امتیاز در رده نهم جدول جای دارد. سپیدپوشان انزلی چی ۲۳ گل را وارد دروازه حریفان کرده اند و ۱۹ گل خورده نیز دارند. نادر دست نشان که هفته گذشته به دلیل اعتراض به داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد در بازی امروز از حضور روی نیمکت ملوان محروم است. ملوانی‌ها در دیدار برابر صبا، پوریا غلامی و عمار رمضانی نژاد را به دلیل محرومیت و حسین کیانی، مهیار نوری و مهدی کربلایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. سعید سالارزاده بازیکن قدیمی ملوان نیز پس از مدت‌ها برای این تیم با شماره ۶۸ به میدان خواهد رفت.

تیم بحران زده صبای قم نیز که با ۳۵ گل خورده ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ یک را در اختیار دارد و با ۱۰ امتیاز در رده هفدهم حضور دارد برای پیروزی برابر ملوان کار آسانی ندارد. تکلیف سرمربی جدید صبا هنوز مشخص نشده، اما محمد مومنی بازیکن سابق تیم استقلال که همراه با صبایی‌ها به انزلی سفر کرده است به احتمال زیاد هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

برنامه دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ دسته اول(جام آزادگان) به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۹ بهمن – ساعت ۱۴

خونه به خونه مازندران – نساجی مازندران  ورزشگاه هفتم تیر بابل

محمدحسین زاهدی فرد – علی میرزابیگی – علیرضا ایلدروم – کمیل غلامی – ناظر: فریدون اصفهانیان

راه آهن تهران – اکسین البرز ورزشگاه اکباتان تهران

علی میرغفاری – امیرمحمد داودزاده – فرهاد فرهادپور – مهدی اجاقی – ناظر: اصغر بیاتی

ملوان بندرانزلی – صبای قم  ورزشگاه تختی انزلی

علی احمدی – علی دودانگه – مهرداد نجفی – مجید محمدی – ناظر: ابوطالب طاهریان

 انتهای پیام/

پیش بازی دیدارهای معوقه هفته بیست و یکم لیگ یک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار