کشف ۶ کیلوگرم تریاک در قائم شهر

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر از کشف ۶ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی این فرماندهی از فعالیت یکی از عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود: پس از تشکیل تیم عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی گفت: ماموران در بازرسی از این عامل افیونی که در بررسی‌های به عمل آمده دارای ۹ فقره سابقه کیفری از سرقت، آدم ربایی و شرارت بوده است ۶ کیلو گرم تریاک کشف و وی را پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائمشهر با بیان این که مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است، افزود: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

وی گفت: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل: سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده ها، ضرر و زیان مالی به جامعه تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

انتهای پیام/آ

دستگیری عامل افیونی با ۶ کیلو مواد مخدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.