جذب گردشگر در گرو ارائه خدمات مناسب

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت:‌ ارائه خدمات گردشگری با قیمت مناسب می‌تواند موجب جذب گردشگر شود،

جذب گردشگر در گرو ارائه خدمات مناسببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  یاری مدیرعامل شرکت سیاحتی با بیان اینکه برای جذی گردشگر باید خدمات با قیمت مناسب ارائه شو، گفت: در این خصوص باید با ارائه بسته‌ها و قیمت‌های مناسب بتوانیم مسافران را برای حضور بیشتر و مدت طولانی در شهر مجاب کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا این شرکت آمادگی خود را برای ارائه خدمات مطلوب با قیمت مناسب به شرط تداوم داشتن این تورهای گردشگری در اختیار تورهای گردشگری داخلی و بین المللی قرار دهد.

علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز اظهار کرد: میراث فرهنگی آمادگی دارد با ظرفیت سنجی تورهای گردشگری، اماکن و اقامتگاه‌های گردشگری را در رده‌های مختلف کیفیتی و قیمتی مناسب در اختیار تورهای گردشگری قرار دهد.

وی ادامه داد: بر اساس اهداف میراث فرهنگی به دنبال ایجاد انگیزه در بین این اماکن به منظور جذب گردشگر داخلی و خارجی هستیم که با توجه به فرصت به وجود آمده در حوزه ریلی بایستی از این موضوع به صورت ویژه استفاده کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان نیز گفت با بیان اینکه مباحث گردشگر داخلی و خارجی دوحوزه متفاوت از یکدیگر است، بیان کرد: در طول ایام سال به ویژه در ایام نوروز و تابستان همدان مقصدگردشگری داخلی است اما در حوزه گردشگر خارجی نسبت به ظرفیت‌های موجود شاهد برخی عقب ماندگی‌ها هستیم.

حسن محمدی ادامه داد:  بایستی در این زمینه حضور جدی تری داشته باشیم و با توجه به این فرصت طلایی و در صورت حضور جدی تمامی متولیان امر در حوزه گردشگری می‌توان از محل توسعه گردشگری همه منتفع شویم.

نماینده شرکت ثامن پرواز همدان نیز گفت:‌ با توجه به ورود قطار به همدان درصدد برآمدیم با راه‌اندازی آزمایشی قطار گردشگری از تهران به مقصد همدان در قالب تورهای یک روزه این حوزه را تقویت کنیم.

 وی گفت:  برای این موضوع توافقاتی را با معاونت قطارهای مسافری بین المللی و گردشگری کشور داشته ایم که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های بخش دولتی و خصوصی زمینه جذب گردشگر را در همدان فراهم کنیم.

نماینده شرکت ثامن پرواز همدان افزود: برای شروع کار بسته یک روزه‌ای را برای گردشگران داخلی در ایام نوروز تهیه کرده ایم که بازدید از امکان تفریحی، گردشگری و تاریخی همدان از جمله غار علیصدر در آن لحاظ شده که در صورت جلب رضایت گردشگران و همچنین تحقق اهداف مورد نظر می‌توان مدت اقامت گردشگران را افزایش داد.

انتهای پیام/د.ا

جذی گردشگر در گرو خدمات و قیمت مناسب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار