دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار قزوین از مردم خواست تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور پرشکوهی داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  عبدالمحمد زاهدی استاندار در نشست شورای اداری استان افزود: شرکت در این مراسم به دلیل فراخوان ها، دسیسه‌ها و توطئه‌های اخیر دشمنان علیه انقلاب بسیار با اهمیت‌تر از سال‌های قبل است.

زاهدی اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ بار دیگر صلابت و اقتدار ایرانیان را بدنیا نشان می‌دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال مدیران دستگاه‌ها باید امور مالی، اعتبارات و وضعیت بودجه خود را پیگیری کنند تا مشکل خاصی در این زمینه پیش نیاید.

استاندار در ادامه از ستاد خدمات سفر خواست با جدیت بیشتر کار‌های خود را پیگیری کند تا در ایام نوروز از میهمانان و مسافران استقبال مناسب و شایسته‌ای صورت بگیرد.

وی از مسئولان در بحران اخیر برف و کولاک به ویژه هلال احمر، راه و شهرسازی، راهداری، امداد و نجات، پلیس راه و سایر اعضای مدیریت بحران قدردانی کرد و گفت: اعضای این دستگاه‌ها ۴۸ ساعت مداوم به خدمت رسانی مشغول بودند و در طول ۲ شب از بیش از ۱۲ هزار نفر پذیرایی کردند و هیچ حادثه‌ای در این بحران در استان به ثبت نرسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین هم در این جلسه از تلاش‌های دولتمردان در افتتاح و برنامه‌ها در ایام دهه فجر قدردانی کرد و گفت: نباید فراموش کرد که بالاترین شان مسئولان خدمت رسانی به مردم است.

منوچهر حبیبی افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال باید با حضور همه مسئولان در کنار مردم با صلابت و شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود.

انتهای پیام/

سخنرانی استاندار قزوین در نشست شورای اداری

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.