آیت‌الله خاتمی در یادواره شهدای اراک؛

دشمن درحال توطئه برای گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی است + عکس

آیت‌الله خاتمی در یادواره شهدای اراک گفت: دشمن درحال توطئه برای گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم وعضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت در یادواره ۲ هزارو ۶۰۰ شهید شهرستان اراک در مصلای بیت المقدس این شهر با بیان اینکه دشمن درحال توطئه برای گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی ایران است گفت: دشمن برای این انقلاب خواب‌های شومی دیده است که به برکت خون پاک شهدا تعبیر نمی‌شود.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: دشمن درمورد گذشته انقلاب اسلامی ایران دنبال این است که جنایات ۵۷ ساله شاهنشاهی پهلوی از جمله کشف حجاب وجلوگیری از برپایی آیین‌های عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) به فراموشی سپرده شده و حکومت سیاه شاهنشاهی پهلوی خوب جلوه‌داده شود.

وی با بیان اینکه شهادت افتخار بزرگ و ماندگار سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و انقلاب اسلامی ایران بزرگترین هدیه شهدا است اضافه کرد: امروز به برکت شهدا ایران اسلامی خانه اهل بیت (ع) است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در حال حاضر دشمنان نظام، جایگاه ولایت فقیه را به عنوان محور اتحاد ملی نشانه گرفته و تمام تلاش خودرا برای تخریب جایگاه ولایت به کارگرفته اند، اما مردم ولایتمدار ایران اسلامی به فضل الهی با حضور درهمه صحنه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، پشتیبانی خود را از ولایت نشان داده اند و هرچه هجمه دشمن بیشترمی شود عشق مردم به این جایگاه بیشتر شده و محاسبات دشمن را به هم می‌ریزد.

وی با بیان اینکه توطئه دیگر دشمن تخریب جایگاه اسلام و روحانیت در جامعه است بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی با اگاهی از اینکه مساجد، مراکز دینی و سخنرانی‌های دینی و مذهبی مبدا انقلاب است تصریح کرد: در ناآرامی‌های اخیر کشور، فریب خوردگان به تعدای از منازل ائمه جمعه، حوزه علمیه و چندین مسجد و حسینیه خسارت زدند که بغض و کینه سلطنت طلبان، منافقان و استکبار جهانی را از اسلامی ناب محمدی (ص) نشان می‌دهد.

امام جمعه موقت تهران توطئه دیگر دشمنان را نا امید کردن مردم از ادامه مسیر انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: دشمنان با سیاه نمایی می‌خواهند مشکلات کشور را بزرگنمایی کنند تا مردم خصوصا قشر جوان و نوجوان را نسبت به سرنوشت خود و کشورشان بی انگیزه کنند.

انتهای پیام / ج

سخنان آیت الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در یادواره شهدای اراک

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.