معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیعات اسلامی مطرح کرد

باید از نسل نوجوان و جوان در برابر حربه‌های رنگین دشمن محافظت شود

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیعات اسلامی گفت: امروز بایستی به پاس‌داشت از ارزش‌های انقلابی برخاست و از نسل نوجوان و جوان در برابر توطئه و حربه‌های رنگین دشمنان محافظت نمود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی دارابی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از مدیران، دبیران و دانش‌آموزان ساعی دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرای لرستان اظهار کرد: روز‌های پیروزی حق بر باطل از ایم‌الله بوده و امام راحل نیز با درک این پیام نورانی قرآن‌کریم ۲۲ بهمن را یوم‌الله نام نهادند.

وی افزود: روز پیروزی انقلاب اسلامی روز پیروزی جنود خدا بر جنود شیطان بود.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه مکلف به یادآوری ایام‌الله هستیم، بیان داشت: امروز ما مکلف به بیان دستاورد‌های اصیل انقلاب‌اسلامی در تمامی عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی هستیم.

دارابی با ابراز اینکه بیان دستاورد‌های معنوی انقلاب از جمله ضروریات بوده، افزود: تاسیس مدارس صدرا در سراسر کشور از جمله دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: هدف از تاسیس این مدارس تربیت شهید مطهری‌ها در سراسر کشور بوده و دبیرستان‌های صدرا نقش ویژه و بی‌بدیلی در تربیت نسل نوجوان و جوان دارند.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: وجود بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار معلم شهید نشان از تلاش معلمان در تربیت صحیح نسل نوجوان و جوان دارد.

دارابی وظیفه اصلی آموزش‌وپرورش را تربیت نسل مومن، انقلابی، پرتلاش در عرصه انقلاب عنوان و یادآور شد: انتخاب آگاهانه دبیرستان‌های علوم و معارف‌اسلامی توسط دانش‌آموزان توسط دبیران فرهیخته اتفاق می‌افتد.

وی ضمن تاکید بر یادآوری ایام‌الله و بیان وظایف نسبت به انقلاب اسلامی، گفت: امروز بایستی به پاس‌داشت از ارزش‌های انقلابی برخاست و از نسل نوجوان و جوان در برابر توطئه و حربه‌های رنگین دشمنان محافظت نمود.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور افزود: مدیران و معلمان با نگاه‌های هوشمندانه نسبت به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن نقش اساسی اقدامات موثری انجام دهند.

دارابی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم لر جواهر هستند،گفت: مردم لرستان مردمی دلیر و ایثارگر هستند و همواره در تمامی صحنه‌ها با حضور به‌موقع از، ولی فقیه و ارزش‌های انقلاب دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/د

۲۲ بهمن روز پیروزی جنود خدا بر جنود شیطان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.