محاسبه عوارض 8 درصدی برق

رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت:کمیسیون تلفیق به دلیل بالا بودن مصرف برق در مناطق گرمسیری پیگیر محاسبه عوارض این مناطق به صورت 8 درصد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ غلام‌رضا تاجگردون در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر نفت گفت: مجلس پیگیر تصویب و اجرایی شدن قانون پرداخت تنها ۸ درصد برق مصرفی برای عوارض پیش بینی شده برق در فیش‌ها است.

وی با بیان اینکه این مسئله در صحن تصویب شده است، عنوان کرد: با این شرایط روند دریافت عوارض قبوض برق تغییر داشته و خبری از افزایش قیمت برق نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با تقدیر از روند اجرای گازرسانی به روستاهای محروم و کمتر برخوردار کشور افزود: ضروری است وزارت نفت با پیشنهاد و لحاظ در بودجه مشکلات را برطرف و این روند را متوقف نکند.

تاجگردون ادامه داد: برخی از فرزندان شهدا و ایثارگران در مجموعه و شرکت‌های وزارت نفت سال‌ها مشغول فعالیت بوده ولی هنوز تبدیل وضعیت نشده‌اند که انتظار می‌رود شخص وزیر با چاره اندیشی به این بلاتکلیفی پایان دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه پاسگاه‌ها و بسیاری از مکان‌های نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد قدمت بالایی داشته و فرسوده هستند انتظار می‌رود وزارت نفت در این زمینه کمک لازم را داشته باشد.

انتهای پیام/ د

وزیر نفت در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.