دارابی:

بیش از 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور فعالند

معاون امور استان های رسانه ملی گفت: بیش از 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور فعالند که به 35 زبان دنیا برنامه تهیه و پخش می کنند.

بیش از 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور فعالندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ دارابی معاون امور استان های رسانه ملی درمراسم افتتاح 100 طرح تولیدی، عمرانی و فنی در صدا و سیمای مرکز زنجان با تبریک چهلمین بهار انقلاب اسلامی گفت:امنیت امروز کشور را مدیون رشادت فجر آفرینان هستیم.
 معاون امور استان های رسانه ملی افزود: بیش از 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی در کشور فعالند که به 35 زبان دنیا برنامه تهیه و پخش می کنند.
 وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما هم بیکار ننشسته اند و هر روز در شبکه های مختلف ماهواره ای برضد نظام و مردم ایران خبرسازی می کنند، افزود:  باید تلاش کنیم کارنامه انقلاب و دستاوردهای انقلاب در رسانه ملی برای نسل جدید بازگو کنیم و چهلمین سال پیروزی انقلاب فرصت خوبی برای این کار است.

دارابی افتتاح و رونمایی طرح ها در مرکز زنجان را بسیار ارزشمند و قابل قدردانی دانست وگفت: سال آینده جشن پایان پوشش کامل دیجیتالی در استان زنجان را خواهدبود .
 وی  همچنین به مراسم معنوی زنجانی ها اشاره کرد وگفت : امروز مراسم حسینیه اعظم و زینبیه اعظم در روزهای هشتم و یازدهم محرم جهانی شده و چشم جهانیان به دیدن حضور گسترده مردم زنجان خیره شده است.

 فهمی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی هم در این مراسم با بیان اینکه برای رساندن پوشش دیجیتال به 96 درصد در کشور باید 7  هزار ایستگاه به سامانه دیجیتال مجهز شود گفت : این در حالی است که هم اکنون  با تجهیز حدود 2 هزار ایستگاه به عدد  91 درصد دست یافتیم  و با تجهیز 5هزار ایستگاه دیگر شاهد پوشش کامل دیجیتالی در کشور خواهیم بود.

فهمی افزود: امروز با تحولات سریع در این صنعت مواجه هستیم و در چنین فضایی افزایش کیفیت و دسترسی به همه بسترها در اولویت است.

انتهای پیام/ن

افتتاح 100 طرح تولیدی ، عمرانی وفنی درصدای وسیمای مرکز زنجان

برچسب ها: دهه فجر ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.