افتتاح 161 پروژه ورزشی در کشور

161 پروژه ورزشی در کشور به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ در دهه فجر 161 پروژه ورزشی با 2 هزار و 160 میلیارد ریال اعتبار افتتاح 161 پروژه ورزشی در کشوربه میزبانی استان زنجان با حضور وزیر ورزش و جوانان به طور همزمان در چهار استان کشور به بهره برداری رسید.
پروژه های عمرانی ورزشی در استان های فارس، مرکزی، سیستان و بلوچستان و قم به بهره برداری رسید.
با بهره برداری از 161 طرح عمرانی 341 هزار متربع به فضاهای ورزشی کشور اضافه شد.
بیشترین طرح ها در استان فارس با 121 پروژه ورزشی بود که از این تعداد 85 زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسید.
در استان سیستان و بلوچستان نیز 6 پروژه با 35 میلیارد ریال فقط در سطح روستاها و بخش های این استان به بهره برداری رسید که از این تعداد چهار سالن ورزشی چند منظوره است.
در استان قم نیز سه پروژه شامل سالن های چند منظوره شهدای حرم با 26 میلیارد ریال، زمین چمن مصنوعی با 19 میلیارد و 500 میلیون ریال و سالن ورزشی چند منظوره شهرک قایم با اعتبار بیش از 27 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
در استان مرکزی نیز رختکن سالن ورزشی شهید چمران با سه هزار میلیارد ریال و استخر ورزشی با 6 هزار میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسید.
تاپایان دهه فجر امسال بیش از 40 خانه ورزشی روستایی در مناطق مختلف کشور به بهره برداری می رسد.
سلطانی وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیئت ها و سازمان‌های مردم نهاد در استان زنجان، با اشاره به این که ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی در عرصه ورزش کسب کرده است گفت : خوشبختانه در استان زنجان شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش هستیم و پروژه‌های بزرگ و زیربنایی یکی پس از دیگری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت : باید با حضور و مشارکت مردم، مسیر سازندگی و توسعه عزت و آبادانی و رفاه مردم را دنبال کنیم.


انتهای پیام /ک


امسال بیش از 100 پروژه ورزشی در کشور افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.