امام جمعه گرگان ؛

۲۲ بهمن روز دفاع از انقلاب است

امام جمعه گرگان بر حضور حداکثری و دفاع از انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی امروز در خطبه های نمازجمعه شهر گرگان با بیان این مطلب افزود : ما تازه راه پیشرفت را باز کرده ایم و همینطور ادامه خواهیم داد و به انقلابمان وفادار خواهیم بود.


وی اضافه کرد: ما باید باز هم به یاوه گویی دشمنان پاسخ دهیم و راه آن حضور در ۲۲ بهمن است که مهم ترین حرکت انقلابی بوده و دشمن بسیار روی آن حساس است.


وی با تاکید بر اینکه ملت انقلابی ایران همیشه در شرایط حساس پای انقلاب بوده تاکید کرد : این یک وظیفه شرعیست و باید از عزتمان دفاع کنیم.


نماینده ولی فقیه در گلستان همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر رییس جمهور فرانسه به ایران گفت : از مسائلی که احتمالا در آینده اتفاق خواهد افتاد سفر رییس جمهور فرانسه به ایران است که این سوال پیش می آید که چرا رییس جمهور فرانسه بعد از ۴۰ سال به کشورمان سفر می کند.


وی اضافه کرد: دیدیم که برجام را که همه آن را قبول کرده بودند امریکا با آن مخالفت کرد و ترامپ اعلام کرد که هیچ تعهدی به آن ندارند اما اروپایی ها با ترامپ مخالفت کردند و حالا رییس جمهور فرانسه می خواهد حرف های ترامپ را پیگیری کند.


وی در ادامه افزود: رییس جمهور فرانسه برای سفر به ایران چند پیش شرط گذاشته است که اگر اینطور باشد باید در دهانش مشت زد چراکه اصلا کسی برایش نامه نفرستاده است.


آیت الله نورمفیدی اضافه کرد : اولین شرط آن ها دیدار با مقام معظم رهبری بوده که این موضوع به خود ایشان مربوط می شود.
وی گفت: نکته دوم این است که ایران باید در مورد ساخت موشک و توان دفاعی خود مذاکره کند.


آیت الله نور مفیدی دو ادامه افزود: و مسئله سوم این است که ایران باید میز مذاکره سه جانبه بین خود ، آمریکا و عربستان سعودی برای بررسی مسائل منطقه و یمن صورت دهد.


وی افزود: که رییس جمهور کشورمان جواب آن ها را هم در گذشته و هم اخیرا به صورت قاطع داده است.


آیت الله نور مفیدی در ادامه گفت: مسئله این است که کدام کشور باید برای افزایش توان دفاعی از کشور دیگری اجازه بگیرد و این حق قانونی بین المللی هر کشوری است که بنیه دفاعی خود را تقویت کند.


وی اضافه کرد: واما در مورد مسائل منطقه که خواسته اند یک میز مذاکره سه جانبه صورت گیرد سوال این است که چه کسی منطقه را بهم زده است ، چه کسی در امور عراق دخالت کرد و چه کسی تروریست را تقویت کرد.

 

انتهای پیام / ق /ن

 

 

خطبه های نمازجمعه گرگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.