امام جمعه اراک؛

مردم ۲۲ بهمن نشان خواهند داد ایران اسلامی زنده و یکپارچه است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم ۲۲ بهمن نشان خواهند داد ایران اسلامی با قدرت و عظمت؛ زنده و یکپارچه است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده  ولی در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: مردم همیشه در صحنه کشور و استان مرکزی روز یکشنبه با حضور گسترده خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ترامپ، ربع پهلوی و حکومت‌های دست نشانده استکبار در منطقه نشان خواهند داد ایران اسلامی با قدرت و عظمت؛ زنده و یکپارچه است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم باردیگر در روز ۲۲ بهمن با حضور حماسی در راهپیمایی این روز بزرگ، نشان خواهند داد که به برکت اسلام، قرآن و شهدا زنده اند و از آرمان‌های اسلام، رهبری و شهدا با تمام وجود پاسداری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه امنیت، عزت، قدرت و عظمت ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا ست و ما باید قدر شناس خانواده معظم شهدا باشیم اضافه کرد: مسولین نظام باید با اقدام مضاعف و تلاش دوچندان اجرای عدالت و مبارزه با فساد، تبعیض و قاچاق را در دستور کار خود قرار دهند و در رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی مردم بکوشند.

نماینده، ولی در استان مرکزی ادامه داد: در نظام اسلامی، باند بازی، تبعیض و فساد ممنوع است و عدالت باید در تمام بخش‌های نظام از جمله دستگاه قضایی، عدالت درتخصیص بودجه و مباحث مرتبط با فعالیت‌های شهری شهرداری‌ها اجرا شود و منافع اصلی مردم در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: حل مشکلات صنایع از جمله هپکو و آذراب در دستور کار مدیران قرار گرفته و بنده هم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آماده کمک به حل مشکل صنایع و کارگران هستم.

 امام جمعه اراک تصریح کرد: لازم است صنایع بزرگ استان مرکزی با کمک دانشگاهیان و شرکت‌های دانش بنیان متحول شوند و از حالت مونتاژ کاری خارج شده و در دنیا قدرت رقابت در تولیدات داشته باشند و شرط آن پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تجهیزات پیشرفته است.

انتهای پیام / ج

سخنان امام جمعه اراک در باره حضور مردم در را هپیمایی ۲۲ بهمن

برچسب ها: اخبار سیاسی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.