22بهمن سالروز ظلم ستیزی مردم ایران

خطیب جمعه سرابله در خطبه های امروز با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن وحضور مردم در راهپیمایی این روز گفت: ۲۲ بهمن سالروز ظلم ستیزی مردم ایران است که با اتحاد و همدلی خود در این روز توانستند به استبدادگران واستکبارگران چنان درسی بدهند که در تاریخ ماندگار شد.

22بهمن سالروز ظلم ستیزی مردم ایران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام امرایی اعلام کرد: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همیشه همه جهانیان را مبهوت کرده و امسال هم با حضوری پر استحکام بار دیگر علاقه خودرا به ولایت وانقلاب نشان خواهند داد.

وی ازاقشار مختلف مردم خواست روز ۲۲ بهمن با صلابت همیشگی خود شرکت کنند.

حجت الاسلام امرایی در ادامه با اشاره به روز حفاظت اطلاعات سپاه گفت: حفاظت فلسفه در عملیات زیادی دارد که مهمترین آن والفجر هشت بود که هوشیاری دقیق سپاه باعث پیروزی رزمندگان در این عملیات شد .

وی گفت: صیانت از دستاوردهای نظام از جمله مهمترین شاخه های حفاظت است.وی در ادامه با اشاره به روز تشکیل کمیته های انقلاب در روز ۲۳ بهمن ۵۷ گفت: کمیته های انقلاب در مقابله با منافقین تلاشهای زیادی انجام دادند و با تشکیل این کمیته ها کم کم نظم وامنیت در کشور ودر همان اوایل انقلاب برقرار گردید.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبری معظم در دیدار با نیروهای هوایی گفت: ایشان ۲۲ بهمن را روز اتحاد وانسجام نامیدند و گفتند که دشمنان با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیشتر از پیش بیم وترس از جمهوری اسلامی ایران را دارند.

انتهای پیام/اس

22بهمن  در تاریخ ماندگار شد

برچسب ها: دهه فجر ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.