واکنش سردار منتظرالمهدی به حادثه موتور سوار کردکویی

سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خصوص حادثه موتور سوار کردکویی گفت: با غوغاگری و رفتارهای نمایشی نمی توان قانون رو دور زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛  سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در پی انتشار کلیپ راکب موتور سیکلتی در شهرستان کردکوی گفت: روزی نیست که شمار فراوانی از شهروندان از پلیس نخواهند که مانع از استمرار تخلفات عده‌ای از موتور سواران متخلف شوند.

وی افزود: شهروندان از دست برخی موتورسواران به ستوه آمده اند و در چارچوب درخواست شهروندان، پلیس برابر قانون مبادرت به برخورد با موتور سوارانی می‌کند که ضمن نداشتن مدارک و صلاحیت لازم و عدم رعایت قوانین، اقدام به رفتار‌های پرخطر می‌کنند.

سردار منتظرالمهدی اضافه کرد: متاسفانه در برخی موارد، نظیر همین مورد، نه تنها موتورسوار به درخواست قانونی تمکین نمی‌کند بلکه با رفتار‌های خود موجب سلب آرامش مردم و چندین فقره شکایت مردمی می‌شود و درحین اعمال قانون با غوغاگری و رفتار‌های نمایشی در صدد مظلوم نمایی بر می‌آید.

وی در ادامه گفت: رفتارمامورین باید درچارچوب ضوابط و برابر قانون باشد و هرگونه تخطی از آن مستلزم پاسخگویی و پیگیری مسئولان مربوطه است که دراین مورد نیز نحوه برخورد مامورین مورد بررسی و قضاوت قرار خواهد گرفت.

سردار منتظرالمهدی افزود: از این رو چنانچه هرکسی در مواجه با اعمال قانون بخواهد چنین رفتار‌هایی را از خود نشان دهد یا اینکه مانند چندی پیش موتور خود را آتش بزند و از دست قانون رها شود، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و نظم و انضباط اجتماعی دچار مشکل می‌شود.

وی اضافه کرد: درهیچ جای دنیا درمقابل پلیس مقاومت نمی‌شود و در واقع این یک امر اجتماعی است که همه شهروندان باید به آن احترام بگذاریم و اجازه ندهیم دیگران نیز دربرابر پلیس مقاومت کنند.

سردار منتظرالمهدی در پایان گفت: سامانه‌های نظارتی پلیس همچون سامانه ۱۹۷ پلیس درتمام ایام آماده دریافت شکایات، نظرات و انتقادات مردم هستند.
 
انتهای پیام/ق
 

واکنش در برابر موتورسوار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار