عنایتی: شاید رفتنم به مشکی پوشان کمک کند

سرمربی مستعفی مشکی پوشان گفت: از سرمربیگری این تیم استعفا می دهم، شاید رفتنم به مشکی پوشان کمک کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان پس از شکست برابر تیم پیکان گفت: درباره بازی نمی‌دانم چه باید بگویم. جریان بازی به گونه ای بود که از ۹ موقعیت نتوانستیم استفاده کنیم و روی پنالتی اشتباه گل خوردیم.

او اضافه کرد: داوری مشکل داشت اما توپ گل نشد و زحمات ما هم دیده نشد. خیلی راحت موقعیت ها را از دست دادیم. به پیکان تبریک می‌گویم. ما باید تلاش کنیم تا در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم.

عنایتی درباره اینکه آیا ریسک نکردید که هدایت مشکی‌پوشان را در این شرایط به عهده گرفتید اظهار کرد: قطعاً ریسک کردم. در نیم‌ فصل اول این تیم می‌توانست نتایج بهتری به دست بیاورد. همه تیم‌ها با شناخت بیشتری مقابل هم قرار می‌گیرند. سخت است شما در نیم‌ فصل دوم به تیمی اضافه شوید. ما در هر بازی ۶-۷ موقعیت صددرصد از دست می‌دهیم اما توپ‌ها درون دروازه نمی‌رود.

سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان تصریح کرد: از هواداران و مسئولان باشگاه که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. من استعفا می‌دهم زیرا سعی کردم به تیم کمک کنم اما به خاطر بد شانسی این اتفاق نیفتاد. امیدوارم هر شخصی به جای من می‌آید بتواند به مشکی‌پوشان کمک کند. این تیم پتانسیل بالایی دارد و شاید نبودن من بتواند به تیم کمک کند. از همه هواداران مشهدی تشکر می‌کنم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. همچنین از کادر فنی و بازیکنان عذرخواهی می‌کنم که اگر گاهی سخت گرفتم و امیدوارم مشکی‌پوشان در لیگ برتر بماند.

بازیکن سابق تیم استقلال درباره این که دلیل استعفایش چه بوده است بیان کرد: هیچ فشار مدیریتی به من وارد نشد. مدتی که درمشکی پوشان بودم تلاش کردم وضعیت تیم را تغییر دهم. شاید فوتبالی که ارائه دادیم باکیفیت باشد اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان درست استفاده کنیم که این موضوع به من هم فشار می‌آورد و امیدوارم شرایط به روال عادی برگردد.

عنایتی درباره این که آیا با استعفایش موافقت می شود و یا خیر خاطر نشان کرد: این را باید از خودشان بپرسید. من تصمیمم را گرفته ام و امیدوارم شرایط جدیدی رخ دهد.

انتهای پیام/

اظهارات عنایتی درباره استعفایش از سرمربیگری مشکی پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار