اختصاص چهار هزار و ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری، از اختصاص بیش از چهار هزار و ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر به استان خبر داد.

اختصاص چهار هزار و ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سیامک سلیمانی گفت: امسال بیش از چهار هزار و ۳۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: از مجموع این تسهیلات تا کنون یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: افراد متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی اینترنتی kara.mcls.gov.ir، طرح اشتغالزای دارای توجیه اقتصادی را جهت دریافت تسهیلات در دو بخش اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری ثبت کنند.

سلیمانی گفت: استان چهارمحال و بختیاری در بخش اشتغال فراگیر می‌تواند در زمینه‌های گردشگری، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی کشاورزی، فناوری اطلاعات، خدمات فنی و مهندسی و مشاوره ای، محصولات گلخانه ای، شیلات و صنایع تبدیلی و تکمیلی به افراد متقاضی تسهیلات واگذار نماید.

وی ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیربط موظفند یکی از مدیران ارشد خود را به عنوان مسئول هماهنگی اجرای برنامه اشتغال فراگیر در آن دستگاه، تعیین و معرفی کنند.

سلیمانی افزود: تسهیلات توسعه اشتغال روستایی عشایری هم در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات پرداخت می‌شود.

وی گفت: متقاضیان تسهیلات توسعه اشتغال روستایی عشایری می‌توانند طرح‌های خود در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، شیلات و آبزیان، پوشاک، پرورش و فراوری طیور و زنبور عسل، کشت نهال و بذر، خدمات حمل و نقل، ماشین آلات، ادوات کشاورزی و صنایع دستی جهت دریافت تسهیلات ثبت نمایند.

انتهای پیام/ش

پرداخت تسهیلات اشتغال در دو بخش فراگیر و روستایی و عشایری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.