اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگان

مسیر های راپیمایی یوم الله 22 بهمن در هرمزگان اعلام شد.

اعلام مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،زمان و مکان راهپیمایی ۲۲ بهمن در بندرعباس و شهرستان‌های هرمزگان اعلام شد.
حجت الاسلام علی اکبر میرزایی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی در بندرعباس از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن از بلوار ساحلی به سمت خیابان بهادر جنوبی است، سخنران این مراسم محمد باقر نوبخت، معاون رئیس جمهور است.
حجت الاسلام علی اکبر میرزایی افزود: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در میناب از میدان شهدا تا چهار راه بسیج در رودان از میدان جمهوری تا مسجد جامع و در سیریک از چهار راه انتظام تا گلزار شهدای گمنام ازساعت ۹ صبح است.
وی گفت: در جاسک راهپیمایان از میدان امام تا گلزار شهدا راهپیمایی می‌کنند، مسیر راهپیمایی در بشاگرد نیز از میدان شهدا تا میدان امام علی (ع) نیز ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان افزود: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان‌های حاجی آباد ساعت ۸ صبح از میدان ولایت تا میدان امیر کبیر، بستک ساعت ۸ صبح از میدان دفاع مقدس تا محل فرمانداری و بندرلنگه هم ساعت ۹ صبح از میدان آموزش و پرورش تا پارک کوثر است.
حجت الاسلام علی اکبر میرزایی گفت: راهپیمایی در شهرستان قشم ساعت ۹ صبح از میدان شهدای گمنام به سمت امام زاده سید مظفر، بندر خمیر ساعت ۸:۳۰ صبح از کلانتری تا مسجد علی ابن ابی طالب، پارسیان ساعت ۹ صبح از میدان جمهوری تا باشگاه تختی و ابوموسی ساعت ۱۰ صبح از میدان پانزده خرداد تا مسجد جامع برگزار می‌شود.
وی افزود: زمان و مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر چارک ساعت ۹ صبح از دبیرستان عیاده احمد به سمت مجتمع فرهنگی حضرت، ولی عصر، رودخانه از رو به روی آموزش و پرورش تا میدان شهدای گمنام، و در توکهور و هشتبندی ساعت ۹ صبح از بخشداری تا مسجد جامع است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در جزیره هرمز از ساعت ۱۰ صبح از چهار راه بهزیستی تا مسجد جامع، رویدر از مدرسه زینبیه تا باشگاه تختی ساعت ۹ صبح و در شهر فین هم مردم ولایتمدار از مدرسه شهید سایانی تا کانون شهید رضاپور از ساعت 9 راهپیمایی می کنند.

انتهای پیام /ز

جزئیات برگزاری راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.