انجام 5 عملیات توسط آتش‌نشانان همدان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: ٢٣ نفر در ۵ عملیات در ٢۴ ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان همدان نجات یافتند.

انجام 5 عملیات توسط آتش‌نشانان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی ،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان افزود: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان، پنج عملیات طی این مدت توسط آتش‌نشانان انجام شد.

وی با اشاره به انجام 5 عملیات در این مدت  اظهار داشت: سه عملیات اطفاء حریق و دو عملیات امداد و نجات  در٢۴ ساعت گذشته توسط نیروهای آتش نشانی صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ادامه داد: حریق یک منزل در جوادیه، حریق یک مخروبه در خیابان شریعتی و حریق درختان در بلوار جولان منجر به انجام سه عملیات اطفاء حریق شد.

وی به دو عملیات امداد و نجات انجام شده اشاره ویادآورشد: نجات افراد محبوس شده در یک آسانسور در 18 متری ذوالفقار و نجات افراد محبوس شده در یک منزل در خیابان شریعتی انجام عملیات امداد و نجات را به دنبال داشت.

بیاناتی با اشاره به تعداد نجات یافتگان، تصریح کرد: ٢٣ نفر طی پنج عملیات انجام شده توسط آتش‌نشانان همدان نجات یافتند.

وی با بیان اینکه ٣٩٨ تماس شهروندان طی ٢۴ ساعت گذشته در سامانه ١٢۵ به ثبت رسیده است، ادامه داد: پنج مورد از تماس‌ها منجر به انجام عملیات و ٣٠ مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است.


انتهای پیام/ج

23 نفر توسط آتش نشانان همدان نجات یافتند

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.