دعوت روحانیون اهل سنت سنندج به حضور حداکثری مردم در یوم الله 22 بهمن

ماموستاهای اهل سنت سنندج از مردم درخواست کردند تا در راهپیمایی 22 بهمن حضوری حداکثری داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستاهای اهل سنت سنندج ، مردم همیشه در صحنه، انقلابی و فهیم سنندج و دیگر شهرهای کُردستان را به حضور حداکثری همانند سالهای گذشته در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.
 ماموستا "سیدعارف عنایتی" از ماموستاهای اهل سنت کُردستان در گفتگو با   خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ضمن تاکید بر حضور گسترده همه اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امسال باید حضور مردم ویژه تر از سال های گذشته باشد چراکه هجمه ها وتوطئه ها ی دشمنان به سوی این نظام  بیشتر شده است.

وی اظهار داشت: تنهاحکومتی که در برابرظلم وستم مستکبران یعنی اسرائیل ،آمریکا وحامیانشان ایستاده است همین نظام  جمهوری اسلامی ایران است.

ماموستا عنایتی بابیان اینکه حضور در این صحنه مهم سیاسی، تکلیفی همگانی بوده و بر همگان واجب است تا در این عرصه مهم سیاسی حضوری گسترده باشند، بیان کرد : حضور حداکثری مردم در این صحنه مهم، موجب شادی دوستان شده و آنهایی که از امنیت و اقتدار ایران اسلامی به هراس آمده‎اند را مستاسل خواهد کرد.

این ماموستای اهل سنت سنندج  گفت:ما ماموستایان وروحانیون اهل سنت استان کردستان ازمردم دعوت می کنیم که باحضور پرشور خود در این راهپیمایی باردیگر این نظام وانقلاب اسلامی را در برابر بدخواهان بیمه کنند.

پیام 22 بهمن به جهانیان، مردمی بودن انقلاب و تبعیت ازمقام عظمای ولایت

ماموستا محمد امین راستی ازماموستایان اهل سنت کردستان  با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیعت مجدد با امام، شهدا و اجرای فرمان مقام معظم رهبری است، درگفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: مردم با حضور گسترده خود در این راهپیمایی  این پیام را به جهانیان می‎دهند که هر لحظه دشمن قصد تعرض به کشور را داشته باشد، در مقابل او می ‎ایستد.

 این ماموستای اهل سنت سنندج با بیان اینکه مسئولین و دستگاه‎های مختلف رمینه را برای حضوری گسترده در شهرهای کُردستان و سنندج آماده کرده‎اند، افزود: مردم با وجود مشکلات متعدد کماکان در همه صحنه‌های مختلف انقلاب  و نظام حضور دارند و نقشی کلیدی در سرنوشت کشور را ایفا می‎کنند.

 وی با بیان اینکه این حضور گسترده پیام اتحاد و هم‏دلی را برای جهانیان دارد، افزود: پیام این عرصه مهم سیاسی به جهانیان مردمی بودن انقلاب و تبعیت از مقام عظمای ولایت است.

انتهای پیام/م

تاکید ماموستایان اهل سنت کردستان بر حضور گسترده همه اقشار مردم در راهپیمایی 22 بهمن

 

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.