فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

تجربه های ارزشمند عملیات والفجر ۸ به عنوان کاربست عملکردها باشد

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: یکی از قله های پر افتخار۸ سال دفاع مقدس و عملیات هایی که در این دوران اتفاق افتاده عملیات والفجر ۸ بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در یادواره شهدای حفاظت اطلاعات استان آذربایجان غربی، امنیت را یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: باتوجه به قرارگرفتن جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای پر از آشوب اما بحمدالله شاهد امنیت پایدار مردمی در کشور هستیم.

وی این اقتدار را مدیون الطاف الهی و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب و حافظان امنیت در کشورمان دانست و تصریح کرد: ایران امروز کشوری است که دارای امنیت باثبات در جهان است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود به گوشه هایی از توانمندی های دشمن و استعداد نیروهای خودی در عملیات های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از قله های پر افتخار این ۸ سال و عملیات هایی که در این دوران اتفاق افتاده عملیات والفجر ۸ بود.

وی تصریح کرد: چراکه دشمن با همه ساختار و تجهیزاتی که در اختیار داشت و با پشتیبانی بسیاری از کشورهای معاند همراه بود در گذر از اروند و حتی در ورود به خرمشهر موفق نشد و لطف خداوند متعال و هدایت و پشتیبانی معنوی حضرت امام(ره) منجر شد حماسه بسیار بزرگی به نام عملیات والفجر ۸ توسط رزمندگان دلیر و شجاع انقلاب اسلامی رقم زده شود و تاریخ دفاعی تهاجمات جنگی دشمن را برهم شکند.

سردار شهسواری از رسا ترین تعبیر برای عملیات والفجر ۸ به تعبیر امام (ره) که فرموده اند کاری که نمی شد و کاری که باور نمی کردیم اتفاق افتاد اشاره کرد و افزود: بحث صیانت و حفاظت در کلیه برنامه ریزی ها از جمیع جهات در عملیات والفجر ۸ یکی از نتایج و علل موفقیت آمیز بودن این عملیات بود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۲۰ بهمن ماه سال ۶۴ بدلیل انجام این عملیات سالروز حفاظت اطلاعات در سپاه پاسداران نامگذاری شد و اکنون نیز یادآور این مهم می باشد که در هر کجا تاکیدات حفاظتی که برای صیانت از فرد و مجموعه رعایت شود در ادامه به یک پیروزی و فتح بزرگی منجر خواهد شد.

وی دست یابی به پیروزی ها و فتوحات را در سایه رعایت اصول حفاظتی و صیانت از آن دانست و اظهار داشت: اگر در حوزه های سخت با حضور و رعایت این اصول پیروز شدیم اکنون نیز در حوزه نرم رعایت و توجه به آنها ضروری است چراکه مقوله جنگ نرم و سخت لازم و ملزوم همدیگر هستند.

سردار شهسواری آسیبهای امروز در حوزه جنگ نرم و فضای مجازی را بیشتر از جنگ سخت و عملیاتهای دفاع مقدس عنوان کرد و خاطرنشان شد: در عصر حاضر که هر روز در یک عملیات جدیدی از سوی دشمن مواجه هستیم باید هوشمندانه به نکات حفاظتی توجه داشته باشیم و عزم، جدیت و درایت در عملگرایی و عملکرد به توصیه های حفاظتی را برای خود و خانواده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جدی بگیریم.

وی گفت: بنابراین تجربه های ارزشمند عملیات والفجر ۸ می بایست به عنوان کاربست عملکردها قرار بگیرد.

انتهای پیام/ح

یادواره شهدای حفاظت اطلاعات آذربایجان غربی برگزار شد

برچسب ها: سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.