فرماندار دهلران;

کلنگ زنی و بهره برداری طرح های عمرانی در شهرستان دهلران

فرماندار دهلران از کلنگ زنی و بهره برداری سه طرح عمرانی و خدماتی و گردشگری همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجردر دهلران خبر داد.

کلنگ زنی و بهره برداری طرح های عمرانی در شهرستان دهلران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام: موسوی فرماندار دهلران بیان کرد: همزمان با دهه فجر 50 پروژه در شهرستان دهلران با اعتبار 6 هزار و 260 میلیارد ریال هزینه می شود که مهمترین این پروژه ها طرح احیای 37 هزار هکتاری عین خوش ، فکه با اعتبار پنج هزار میلیارد ریال بود که با حضور معاون رئیس جمهور بهره برداری شد.

موسوی اظهار کرد: پروژه های دهه فجر در  شهرستان دهلران منجر به اشتغالزایی برای 2 هزار نفر شده است.

 کلنگ زنی دهکده گردشگری دویرج با هزینه ای بالغ بر 30 میلیارد ریال عملیاتی می شود.

موسوی عنوان کرد: برای بهره برداری و کلنگ زنی این پروژه ها در مجموع اعتباری بالغ بر 92 میلیارد و 710 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی بکار گرفته شد.

  وی اضافه کرد : بهره برداری از طرح گازرسانی به 32 روستای شهرستان در بخش موسیان با هزینه ای بالغ بر 42 میلیارد و 710 میلیون ریال از مهمترین این پروژه ها است و با اجرای این طرح 10 هزار خانوار روستایی در این بخش با جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر جمعیت از نعمت گاز خانگی برخوردار شدند.
   فرماندار دهلران ادامه داد:آبرسانی به روستاهای سادات دانشگر و عین صوله  نیز 20 میلیارد ریال هزینه شده است که 800 خانوار از نعمت آب شرب سالم بهره مند می شوند.


انتهای پیام/با

 

افتتاح پروژه های عمرانی گردشگری و خدماتی در دهلران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.